וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איליה נפל בעזה: "שמח שהוא הולך להציל את הילדים החטופים"

עודכן לאחרונה: 21.11.2023 / 16:15

סמ"ר איליה סנקין, בן 20 מנוף הגליל, היה לוחם בגדוד רותם של גבעתי וחלם תמיד על שירות קרבי. "כשהוא הודיע לנו שהוא נכנס לעזה, הוא אמר שאין מה לדאוג, שיש לנו צבא חזק", מספרים בני משפחתו בעצב. מחר יובא למנוחות

חלל צה"ל סמ"ר איליה סנקין. באדיבות המשפחה
חלל צה"ל סמ"ר איליה סנקין/באדיבות המשפחה

סמ"ר איליה סנקין, בן 20 מנוף הגליל, נפל בקרב בצפון רצועת עזה - כך הותר הבוקר (שלישי) לפרסום. איליה הותיר אחריו אם, אב ואחות. הלוויתו תתקיים מחר, על מנת לאפשר לבני משפחתו להגיע לישראל ממולדובה.
כריסטינה, אחותו, מספרת שאיליה היה אהבת חייה. "הוא היה ילד טוב שכולם אהבו. היו לו הרבה חברים שהיו באים אלינו הביתה, צוחקים ושמחים".

"איליה תמיד רצה להתגייס לקרבי ואהב מאוד את הצבא", ממשיכה אחותו כריסטינה, "בשבת הוא התקשר ואמר שהוא נכנס לעזה, והוא שמח כי הוא הולך להציל את הילדים החטופים. הוא אמר שאין מה לדאוג, שיש לנו צבא חזק. אתמול בשמונה וחצי בלילה דפקו על הדלת והודיעו למשפחה שהרע מכל קרה".

חלל צה"ל סמ"ר איליה סנקין, 21 בנובמבר 2023. דובר צה"ל
חלל צה"ל סמ"ר איליה סנקין, 21 בנובמבר 2023/דובר צה"ל

מוקדם יותר היום, צה"ל ביצע תקיפה אווירית נרחבת בה הותקפו כ-250 מטרות של חמאס. כוח צה"ל מכתר כעת את העיר ג'אבליה ומתכונן לכניסה קרקעית, לאחר שכוחות חיל אוויר וארטיליה תקפו מחבלים ותשתיות והכינו את שטח העיר.

עד כה נהרגו 390 חללים במלחמת "חרבות ברזל". מספר זה כולל את לוחמי כיתות הכוננות שהגנו על יישובי העוטף ב-7 באוקטובר, אך לא את עשרות השוטרים ואת לוחמי שב"כ שנפלו בלחימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully