וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יועצו הבכיר של ביידן עמוס הוכשטיין הגיע לישראל לשיחות על בלימת הסלמה בצפון

עודכן לאחרונה: 20.11.2023 / 18:27

בכירים אמריקנים וישראלים סיפרו כי היועץ הבכיר הגיע כדי לדון במאמצים למנוע מלחמה מול לבנון. זאת, בעקבות החרדה ההולכת וגוברת מכך שהמצב ברצועה יוביל למלחמה אזורית שתחייב מעורבות אמריקנית-צבאית גדולה. הוכשטיין צפוי להיפגש עם השרים גלנט ודרמר והרמטכ"ל

בווידאט: ביידן אופטימי באשר לסיכויי עסקת חטופים - "זה עומד לקרות, תחזיקו מעמד"/PBS

יועצו הבכיר של הנשיא ביידן, עמוס הוכשטיין, הגיע היום (שני) לישראל כדי לדון במאמצים למנוע מלחמה בגבול הצפון, כך אמרו בכירים ישראלים ואמריקנים.

למה זה חשוב

  • בממשל האמריקני יש חרדה הולכת וגוברת מכך שההסלמה בגבול הצפון תדרדר את המשבר בעזה למלחמה אזורית, שתחייב מעורבות אמריקנית צבאית גדולה עוד יותר.
עמוס הוכשטיין, היועץ הבכיר של ביידן. 20 בנובמבר 2023. רויטרס
ידון במאמצים למנוע מלחמה בגבול הצפון, עמוס הוכשטיין/רויטרס

במוקד החדשות

  • הוכשטיין צפוי להיפגש עם שר הביטחון יואב גלנט, עם הרמטכ"ל הרצי הלוי, עם השר לעניינים אסטרטגיים רון דרמר ועם היועץ לביטחון לאומי צחי הנגבי ולדון עמם במצב בגבול הצפון, כך אמרו בכירים ישראלים ואמריקנים.

התמונה הגדולה

  • ישראל רוצה שארה"ב תפעיל לחצים דיפלומטיים על לבנון וחיזבאללה כדי להרחיק את כוח רדואן של הארגון מאזור הגבול עם ישראל, כך אמרו בכירים ישראלים.
  • מאז תחילת המלחמה בעזה פונו עשרות אלפי אזרחים ישראלים מהיישובים לאורך גבול הצפון. ישראל הבהירה לארה"ב כי הם לא יוכלו לחזור לבתיהם כל עוד קיים איום הצד השני של הגבול.

מה הם אומרים

  • בכיר אמריקני אמר כי יועצו של הנשיא ביידן עמוס הוכשטיין ידגיש בפני בכירי ממשלת ישראל כי השבת הרגיעה לגבול בין ישראל ללבנון נמצאת בחשיבות עליונה עבור ארה"ב וכי זה צריך להיות נושא בחשיבות עליונה גם עבור ישראל ולבנון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully