וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמל ינון תמיר נהרג בעזה: "התחננו שלא יהיה קרבי, אך הוא היה חדור מוטיבציה"

20.11.2023 / 11:03

מנחמים רבים הגיעו לבית משפחתו של לוחם צנחנים שנהרג בפעילות צה"ל ברצועת עזה. דודו לוואלה!: "כמה הפצרנו בו שינצל את זה וילך למשהו פחות קרבי בצבא אבל הוא היה חדור מוטיבציה"

תיעוד דרמטי: רגע הפיצוץ של רשת המנהרות בבית חאנון/דובר צהל

סמל ינון תמיר, בן 20 מפרדס חנה-כרכור, לוחם בגדוד 890 בחטיבת הצנחנים, נפל בפעילות מבצעית בצפון רצועת עזה. מנחמים רבים, ביניהם בני משפחתו וחבריו, החלו להגיע לבית הוריו שביישוב. טרם נקבע מועד להלוויה.

"הוא היה נשמה טובה", סיפר בדמעות הדוד רפי על הנער יפה התואר. "הוא היה חכם. כמה הפצרנו בו שינצל את זה וילך למשהו פחות קרבי בצבא אבל הוא היה חדור מוטיבציה. הוא הלך למכינה קדם צבאית ברמת הגולן ומאז שאף כל הזמן למצוא דרך להגיע לסיירת".

ינון הוא בוגר בית הספר החקלאי פרדס חנה. הוא החלל השישי של היישוב במלחמה. "אלה רגעים קשים בתקופה קשה", אמרה ראש המועצה פרדס חנה-כרכור, הגר פרי-יגור, כשיצאה דומעת מבית המשפחה. "אנחנו מחבקים אותם, נעטוף אותם באהבה ונעשה כל שניתן לסייע להם בשעתם הקשה".

סמל ינון תמיר - שנרצח במהלך חרבות ברזל. באדיבות המשפחה
ינון תמיר/באדיבות המשפחה

ינון לא יצא הביתה מאז 1 באוקטובר. הוריו הספיקו לראות אותו פעם אחת בלבד מזה כחודש וחצי כשבאו לבקר אותו בצומת בית קמה.

ינון הותיר אחריו הורים, נטע ויובל, אחות רוני בת 9 ואח יונתן (24), קצין בסיירת גבעתי במילואים שהתבשר אמש על נפילת אחיו ממש כאשר הגיע לחופשה ראשונה מאז תחילת המלחמה. סבו הוא תא"ל (מיל.) יום טוב תמיר, בעל עיטור המופת על פועלו במלחמת יום הכיפורים כמפקד גדוד 9 של השריון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully