וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה כבן 70 נהרגה בתאונת פגע וברח בראשון לציון

עודכן לאחרונה: 24.11.2023 / 6:53

צוותי מד"א הגיעו לןזירת התאונה, רחוב ירושלים שבראשון לציון, וניסו להעניק טיפול רפואי לאישה, אולם לאחר נסיונות החייאה נאלצו לקבוע את מותה. המשטרה פתחה בחקירת המקרה ועצרה חשוד, תושב העיר כבן 50

בוידאו: ילדה בת 6 נהרגה בהתהפכות רכב בכביש הערבה/מד"א

אישה כבת 70, הולכת רגל, נהרגה הבוקר (שני) בתאונת פגע וברח ברחוב ירושלים שבראשון לציון. צוותי מד"א שהגיעו לזירת האירוע ניסו להעניק לאישה טיפול רפואי, אולם לאחר כמה נסיונות החייאה קבעו את מותה.

המשטרה מסרה כי פתחה בחקירת המקרה ועצרה תושב תושב העיר, גבר בשנות החמיים לחייו, בחשד למעורבות בתאונת הפגע וברח. המשטרה מסרה כי בסיום חקירתו של החושד, יוחלט לעניין המשך מעצרו והבאתו לבית המשפט בהתאם לממצאי החקירה.

תאונת פגע וברח בראשון לציון. 20 בנובמר 2023. מד"א
זירת תאונת הפגע וברח בראשון לציון/מד"א

"ראינו על אי תנועה בין שני הנתיבים סמוך למעבר חציה אשה כבת 70 מחוסרת הכרה עם חבלת ראש", סיפרו פאראמדיקית מד"א אביה גרסלר וחובש מד"א נפתלי הלברשטט, "היא הייתה ללא נשימה וללא דופק, הענקנו לה טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה שבסופן נאלצנו לקבוע את מותה."

מוקדם יותר החודש, נהרג פעוט כבן שנתיים מפגיעת אוטובוס במודיעין עילית. חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותו במקום. "הפעוט שכב על המדרכה כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית", סיפר פראמדיק מד"א בני ג'וזף, "ביצענו בדיקות רפואיות אך הפציעה שלו הייתה אנושה ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully