וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תביעה: אב הומוסקסואל דורש חזקה על ילדיו

16.3.2003 / 9:05

בית הדין הרבני דן בתביעת זוג צעיר הנלחם על הזכות לגדל את 2ילדיו; האב יצא מהארון ואשתו דרשה גט; בתגובה עתר וטען: ילדיי מעדיפים אותי; האשה: אורח חייו יפגע בהם; בקרוב ההחלטה

בית הדין הרבני בבאר שבע מטפל בימים אלה בתביעה תקדימית, שהגיש אב הומוסקסואל הדורש לקבל חזקה על ילדיו. האם מתנגדת בתוקף, בטענה שאורח חייו של בעלה, שנפרד ממנה כדי לחיות כהומוסקסואל, יפגע בילדים.

"מעריב" מפרסם כי שני בני הזוג, תושבי הדרום בשנות ה-30 לחייהם, תובעים לעצמם את החזקה על שני ילדיהם. חיי הנישואים של הזוג התנהלו כסדרם במשך שנים רבות, עד שלפני כארבעה חודשים גילתה האישה כי בעלה השתתף המצעד הגאווה בתל אביב. הבעל הודה בפניה על משיכתו לבני מינו והודיע לה כי ברצונו לחיות עם בן זוגו.

האישה הגישה תביעה לגט ברבנות, בנימוק שאינה יכולה לחיות עם גבר המגדיר את עצמו כהומוסקסואל. באותו זמן פנה האב לבית הדין הרבני ותבע לקבל חזקה על ילדיו. לדבריו, ילדיו מעדיפים לגדול איתו ולא עם אשתו. האם בתגובה, ביקשה לדחות את בקשתו, מאחר שלטענתה הילדים עלולים לגדול בבית שיקנה להם ערכים פסולים.

בית הדין הרבני אמור לפסוק בימים הקרובים מהי טובת הילדים. באם תאושר תביעת האב, תהווה ההחלטה תקדים בפסיקות בתי הדין הרבניים בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully