וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפלסטינים האשימו את ישראל באחריות לטבח בדרום. נתניהו: "מכחיש השואה אבו מאזן מכחיש את הטבח"

מערכת וואלה! חדשות

עודכן לאחרונה: 20.11.2023 / 9:30

בעקבות פרסום בעיתונות הישראלית שלפיו תחקיר המשטרה הראה שמסוק שירה לעבר אנשי חמאס ב-7 באוקטובר פגע גם בכמה ישראלים אמר משרד החוץ הפלסטיני כי יש "להטיל ספק בגרסה הישראלית". נתניהו: ביום שאחרי, לא נאפשר שמי שינהל את הממשל בעזה יכחיש טרור

תיעודים חדשים של מחבלי חמאס באזור המסיבה ברעים/שימוש לפי סעיף 27 א'

משרד החוץ הפלסטיני האשים היום (ראשון) את ישראל באחריות לטבח בדרום ב-7 באוקטובר. זאת בעקבות פרסומים ב"הארץ", שלפיהם גורם במשטרה אמר שמסוק של צה"ל, שירה לעבר מחבלי חמאס פגע, ככל הנראה, גם בכמה ממשתתפי המסיבה ברעים.

בהודעת משרד החוץ הפלסטיני נאמר כי "תחקיר ראשוני של משטרת ישראל הוכיח שמסוקים ישראלים ירו על אזרחים ב-7 באוקטובר, בעת שהשתתפו במסיבת טבע. חיל האוויר הויתר הרס רב באזור ובחלק מהיישובים, לאחר שהופעל נוהל חניבעל, שמאפשר למשטרה ולצבא להרוג את כולם".

עוד נאמר בהודעה הפלסטינית: "בהסתמך על כך, המשרד סבור כי תוצאת החקירה מעוררת ספק בגרסה הישראלית לגבי ההרס וההרג שנגרמו באזור, ובפרט בכל מה שקשור לתמונות וקטעי וידאו המשקפים את ההרס והשריפות שפרצו בבתים רבים כתוצאה מההפצצה".

משרד החוץ הפלסטיני קרא "לכל אמצעי התקשורת, בכירי האו"ם וראשי המדינות לעקוב אחר הפרסום בתקשורת העברית ולחזור בהם מעמדותיהם לאור זאת".

זירת מסיבת הטבע נובה סמוך לקיבוץ רעים, 26 באוקטובר 2023. יוסי זמיר, פלאש 90
"הפשע הנורא ביותר נגד העם היהודי מאז השואה". זירת מסיבת הטבע ברעים/פלאש 90, יוסי זמיר

משטרת ישראל מיהרה לפרסם הבהרה בעקבות הפרסום ב"הארץ" ובתגובה להודעה הפלסטינית. בהודעה נאמר כי "משטרת ישראל מבהירה כי התחקיר הראשוני התמקד בגבורת השוטרים שפעלו במקום, ובתפקוד משטרת ישראל לעצירת הטבח שביצע החמאס. בניגוד לפרסום, תחקיר המשטרה אינו מתייחס לפעילות כוחות צה"ל, ומשכך לא נמסרה כל אינדיקציה לפגיעה של אזרחים כתוצאה מפעילות אווירית במקום. דווקא בעת הזו, אנו קוראים לכלי התקשורת לגלות אחריות בפרסומים ולהתבסס על גורמים רשמיים בלבד".

ראש ממשלה בנימין נתניהו הגיב לדברים ומסר: "משרד החוץ הפלסטיני פרסם היום הודעה מזעזעת - הוא הכחיש שהחמאס הוא זה שביצע את הטבח הנורא במסיבה ברעים, וטפל את זה על ישראל. לא די שכבר 44 ימים אבו מאזן מסרב לגנות את הטבח הנורא, כעת אנשיו מכחישים את הטבח הזה והופכים את היוצרות על ישראל. מכחיש השואה אבו מאזן מכחיש כעת גם את הטבח של חמאס-דאעש".

נתניהו הוסיף: "אני רוצה להיות ברור - ביום שאחרי שנחסל את החמאס, לא נאפשר שמי שינהל את הממשל האזרחי בעזה יכחיש טרור, יתמוך בטרור, ישלם לטרור ויחנך את ילדיו לטרור ולחיסולה של מדינת ישראל. את זה לא נאפשר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
הודעת משרד החוץ הפלסטיני המאשימה את ישראל באחריות לטבח בדרום. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הודעת משרד החוץ הפלסטיני המטילה ספק בגרסת ישראל לגבי הטבח/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ראש האופוזיציה יאיר לפיד הגיב גם הוא בהודעה שבה נאמר: "מצטרף לגינוי הנחרץ של ראש הממשלה נתניהו להודעה המתועבת והשיקרית של משרד החוץ הפלסטיני. מי שמכחיש את הטבח, הופך את עצמו לשותף לפשע הנורא ביותר נגד העם היהודי מאז השואה".

יו"ר מפלגת העבודה מרב מיכאלי כתבה: "מגנה בתוקף את דברי השקר של משרד החוץ הפלסטיני על האשמת ישראל בהרג ישראלים במסיבת הטבע ברעים. לא זוהי הרשות שצריכה לשלוט ברצועה ביום שאחרי, אלא רשות פלסטינית מתחדשת איתה צריך להגיע להסדר מדיני שיביא ביטחון אמיתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully