וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צנזורה מחמירה ופוליגרף לשרים: נתניהו נלחם בהדלפות מהקבינט

עודכן לאחרונה: 19.11.2023 / 22:27

נתניהו אמר לשרי הקבינט המדיני ביטחוני כי הוא "דורש להפסיק את כל ההדלפות מהקבינט", כך על פי גורמים שהשתתפו בדיון. הוא הזכיר קידום של שני חוקים - הראשון יורה לצנזורה לפסול כל תוכן מהקבינט והשני יחייב פוליגרף לשרים

בנימין נתניהו בישיבת הקבינט החברתי כלכלי, 31.10.2023/רועי אברהם, לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר אתמול בישיבת הקבינט המדיני-ביטחוני שהוא רוצה לקדם חוק שימנע מהצנזורה לאשר תכנים שמודלפים מישיבות הקבינט, כך אמרו הערב (ראשון) לוואלה! גורמים שהשתתפו בדיון. זאת ברקע שורת פרסומים והדלפות מדיוני הקבינט בשבועות האחרונים.

נתניהו אמר אתמול לשרי הקבינט המדיני ביטחוני כי הוא "דורש להפסיק את כל ההדלפות מהקבינט" והזכיר קידום של שני חוקים - חוק שיורה לצנזורה לפסול לפרסום כל תוכן מהקבינט וחוק שיחייב פוליגרף לשרי הקבינט, עליו נתניהו מדבר כבר שנים אך מעולם לא קודם. גורמים שהשתתפו בדיון אישרו את הדברים שפורסמו לראשונה בכאן 11.

בהמשך, לפי הגורמים, שרת התחבורה מירי רגב הביעה תמיכה בביצוע בדיקת פוליגרף ואמרה: "אני בעד פוליגרף, אבל בואו נלך כולם. אבל כולם כולל כולם". השרה יפעת שאשא-ביטון מהמחנה הממלכתי קבלה על ההדלפות ואמרה: "אנחנו לא מקבלים מידע על מה שקורה בגלל ההדלפות", השר דודי אמסלם אמר שההדלפות בימים האחרונים לא היו מדיוני הקבינט המדיני ביטחוני אלא מקבינט המלחמה המצומצם.

ראש הממשלה בנימין נתניהווהרמטכ"ל הרצי הלוי  בפתח קבינט לניהול המלחמה, בקריה בתל אביב.. חיים צח, לשכת העיתונות הממשלתית
ראש הממשלה בנימין נתניהווהרמטכ"ל הרצי הלוי בפתח קבינט לניהול המלחמה, בקריה בתל אביב./לשכת העיתונות הממשלתית, חיים צח

יצוין כי לפי ההסכם הקואליציוני בין הליכוד למחנה הממלכתי שעל בסיסו הוקמה ממשלת החירום לתקופת המלחמה, ניתן לקדם חקיקה רק בהסכמת המחנה הממלכתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully