וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממצאים חדשים: חמאס רצח את נועה מרציאנו בשיפא, חטופים הובאו לבית החולים ב-7 באוקטובר

עודכן לאחרונה: 20.11.2023 / 10:04

בתיעוד חדש שפרסם צה"ל, נראים אנשי חמאס מובילים חטופים אל בית החולים שיפא בשבת השחורה. דובר צה"ל הראה את המיקום בו נמצאו גופותיהן של יהודית וייס ונועה מרציאנו בדירות מסתור סמוך לבית החולים, וכי מרציאנו לא נהרגה מתקיפת צה"ל, אלא נרצחה על ידי מחבלי חמאס

בווידאו: מחבלי חמאס מובילים בכוח חטופים בבית החולים שיפא'א/לפי חוק 27א לזכויות יוצרים

צה"ל ושב"כ חשפו היום (ראשון) ממצאים שמוכיחים כי בית החולים שיפא שימש כתשתית טרור, אליה חטפו מחבלי חמאס חטופים ב-7 באוקטובר. עוד חושף צה"ל כי התצפיתנית רב"ט נועה מרציאנו לא נהרגה מתקיפה ישראלית, אלא נרצחה על ידי מחבלי חמאס בבית החולים.

בתיעוד שחשף היום צה"ל, בסיוע שירות הבטחון הכללי, ניתן לראות את מחבלי חמאס, בתאריך ה-7 באוקטובר, מובילים בכוח שני שבויים, אזרח נפאלי ואזרח תאילנדי, שנחטפו משטח ישראל. בתיעוד מיום הטבח, נראים שני החטופים מוקפים במחבלי חמאס חמושים, כשאחד מהם פצוע ומובל אל מיטת בית חולים, בעוד השני הולך על רגליו. צה"ל מסר כי הודעה על התיעוד נמסרה לגורמים הרלוונטיים. בידי צה"ל נמצאים תיעודים נוספים, שלא פורסמו, של חטופים ישראלים שתועדו בבית החולים בשבת השחורה.

אינפוגרפיקה עם מיקומי איתור גופותיהן של יהודית וייס ז"ל ורב"ט נועה מרציאנו ז"ל. דובר צה"ל
דירות המסתור בהן הוחזקו יהודית וייס ונועה מרציאנו/דובר צה"ל
רב״ט נועה מרציאנו, בת 19, ממודיעין, בקרית איסוף יבשתי בגדוד 414, חיל הגנת הגבולות, חללת צה״ל חטופה בידי ארגון טרור.. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
נועה מרציאנו/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

עוד מסר צה"ל כי מידע נוסף נחשף אודות מותן של יהודית וייס ונועה מרציאנו. מהצבא נמסר כי גופותיהן של השתיים אותרו על ידי כוחות צה"ל כשכל אחד מהן נמצאת בדירת מסתור אחרת של החמאס, סמוך לבית החולים שיפא.

יתרה מכך, ממידע מודיעיני של צה"ל ושב"כ עלה כי, בניגוד לטענות חמאס, נועה מרציאנו לא נהרגה מתקיפה צה"לית. דובר צה"ל דניאל הגרי מסר כי נועה אומנם אכן נפצעה מהפצצת צה"ל ביום חמישי ה-9 לנובמבר, אולם מדוח פתולוגי עולה כי הפציעה לא הייתה מסכנת חיים. לאחר שנפצעה, נלקחה נועה אל בית החולים שיפא ושם נרצחה על ידי מחבלים.

מח"ט 7 מתאר את מציאת גופתה של נועה מרציאנו

בווידאו: מח"ט 7, אל"ם אלעד צורי מתאר את פעילות הכוחות למציאתה של רב"ט נועה מרציאנו ז"ל/צילום: דו"צ

"נועה הוצאה מבית החולים אל אחד הבתים הסמוכים, אליו הגענו בהכוונת שירות הביטחון הכללי", סיפר מפקד חטיבת שיריון 7, אל"ם אלעד צורי, "ידענו שהיא נמצאת במרחב של הבית, בחצר האחורית. סרקנו במשך ימים עד שמצאנו במרפסת את גופתה של נועה מרציאנו". בתיעוד הוראתה גם האלונקה עליה נמצאה גופתה של מרציאנו.

רכב צבאי במתחם בית החולים שיפא . 19 בנובמבר 2023. דובר צה"ל
רכב צבאי שנמצא במתחם בית החולים שיפא ביום הטבח/דובר צה"ל

לבסוף, מסר צה"ל כי בתיעוד נוסף מבית החולים שיפא, נראו רכבים שהובאו מישראל במהלך הטבח הרצחני. מדובר ברכבים צבאיים ואזרחיים שנגנבו משטח ישראל ונקלטו במצלמות האבטחה של בית החולים שיפא בבוקר של ה-7 באוקטובר. ממצאים אלו מוכיחים גם הם כי חמאס השתמש בבית החולים ביום הטבח עצמו כתשתית טרור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully