וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרייך המג"דית: לראשונה - גדוד מעורב מתמרן ברצועת עזה

עודכן לאחרונה: 19.11.2023 / 16:58

לוחמי ולוחמות גדוד "שחר" של חטיבת החילוץ וההצלה הצטרפו לצוותי הקרב, ומתמרנים איתם כעת ברצועת עזה. הכוחות, בפיקוד המג"דית ירדן , פעלו כבר במחנה הפליטים "שאטי" ובבית מלון שהתגלה כמעוז חמאס. "לוחמי ולוחמות הגדוד יתנו את כל שביכולתם עד הניצחון"

פעילות לוחמות ולחומי גדוד שחר ברצועת עזה/דובר צה"ל

כוח מעורב מגדוד "שחר" של חטיבת החילוץ וההדרכה של פיקוד העורף הצטרף לפעילות הכוחות הקרקעיים בשטח רצועת עזה - כך מסר היום (ראשון) צה"ל. הכוחות, בראשות מפקדת הגדוד סגן-אלוף ירדן, הצטרפו לצוותים החטיבתיים, ומסייעים בעזרת מומחיותם בנושאי חילוץ ופינוי ממבנים ואתרי הרב.

הלוחמים והלוחמות של גדוד שחר צורפו לצוותים מאוגדה 162 ופועלים במשימות הקשורות למיומנותם, בהם פריצה וסריקת מבנים ואיתור אמצעי לחימה. בין היתר, פעלו הלוחמים והלוחמות יחד עם צוות קרב באזור מחנה הפליטים "שאטי", אחד ממעוזי חמאס המרכזיים ברצועה.

חילוץ בסיוע לתמרון: לראשונה גדוד מעורב של לוחמות ולוחמי חילוץ נלחם ברצועת עזה. 19 בנובמבר 2023. דובר צה"ל
לוחומי ולוחמות גדוד "שחר" של חטיבת החליוץ וההצלה/דובר צה"ל

בפעילות נוספות, צורפו כוחות גדוד "שחר" ללוחמי חטיבת הקומנדו ופעלו בבית מלון בעזה. הלוחמים והלוחמות פרצו למקום, גילו במלון קומה קרקעית נוספת, ואיתרו בנה תחמושת וחומרים מודיעינים של חמאס.

"בימים אלה, הגדוד לוקח חלק משמעותי בתמרון של אוגדה 162", סיפרה מפקדת הגדוד, סגן אלוף ירדן, "משימתנו היא לסייע לגדודים ולחטיבות בפריצה קרה ולהוות כוח חילוץ משמעותי בעת הצורך. לוחמי ולוחמות הגדוד יתנו את כל שביכולתם עד הניצחון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
חילוץ בסיוע לתמרון: לראשונה גדוד מעורב של לוחמות ולוחמי חילוץ נלחם ברצועת עזה. 19 בנובמבר 2023. דובר צה"ל
לוחמי ולוחמות גדוד "שחר"/דובר צה"ל

מפקד חטיבת החילוץ וההדרכה, אלוף-משנה אלעד אדרי, סיפר על פעולות לוחמי ולוחמות הגדוד בתוך הרצועה. "רק ביממות האחרונות פעלנו עם חטיבת הקומנדו, עם חטיבת הנח"ל ועם כוחות נוספים במטרה לפגוע בתשתיות אויב, לחסל מחבלים, ולמצוא תחמושת ונשק", אמר אדרי והסביר על מטרתה היחודית של החטיבה, "יש לנו יכולות יעודיות לפרוץ דרך קירות ואלמנטים מורכבים, כמו גם יכולת לחלץ לוחמים במקרה שמבנה יקרוס על כוחותינו. חיכינו ליום הזה זמן רב, התאמנו אליו. אנחנו ערוכים עם מיטב הציוד. יש ביכולתנו לשהות בשטח שבועות ארוכים ואנו מוכנים לכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully