וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאמנות ללא סוף: כלבה שרדה 10 שבועות בהרים לצד גופת בעליה

פיני, ג'ק ראסל בת שלוש, יצאה יחד עם ריץ' מור בן ה-71 לטיול בקולורדו ב-19 באוגוסט. רק כעבור חודשיים וחצי הם אותרו - כשהיא יושבת לצד גופתו של מור, שמת מהיפותרמיה. היא כבר שבה למשפחה, והחזירה את רוב המשקל שהשילה. "כלבת הפלא, לא ברור איך שרדה"

כלבת ג'ק ראסל ששהתה לצד גופת בעליה במשך עשרה שבועות אחרי שחזרה לחיק המשפחה בקולורדו. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"היא הייתה שם כשהוא היה צריך אותה". הכלבה פיני/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

כלבה נאמנה ששרדה לאחר ששהתה במשך יותר מעשרה שבועות ליד גופת בעליה כשמת בטיול הרים בארצות הברית, חזרה לחיק המשפחה - ולטייל בשבילי האזור. ריץ' מור, בן 71 מפגוסה ספרינגס, קולורדו, מת מהיפותרמיה במהלך טיול בהרי סן חואן בדרום המדינה. גופתו התגלתה על ידי צייד רק ב-30 באוקטובר, שהופתע לראות שכלבתו הקטנה לא רק נמצאת לצדו, אלא עדיין בחיים.

על פי הדיווחים, כלבת הג'ק ראסל, פיני, גוננה על גופתו של מור. היא איבדה כמחצית ממשקל גופה וצלעותיה היו בולטות בעת שנמצאה. מור ופיני יצאו לטיפוס הרים לפסגת בלקהד שממזרח לפגוסה ספרינגס ב-19 באוגוסט, אך לא שבו לביתם. הם לא אותרו בתום חיפושים ארוכים שנעשו בין הפסגה לבין מכוניתו של מור.

אשתו, דאנה הולבי, אמרה שמצבה של פיני כעת הוא טוב. "היא החזירה את רוב המשקל והכוח שלה. היא כלבת הפלא", סיפרה לסוכנות הידיעות אי-פי. לדבריה, יש לה פצע בחוטם שעשוי להשאיר לה צלקת.

"היא עכשיו בת שלוש, היא מאוד דביקה ולא נותנת לי לצאת מטווח הראייה שלה", סיפרה הולבי. "התיאבון שלה נרגע, אבל בהתחלה היא לא הפסיקה לאכול ורצתה מזון בכל שעות היום והלילה".

הולבי הוסיפה כי סיפור ההישרדות של פיני הפך אותה למפורסמת בשבילי ההליכה סביב פגוסה ספרינגס. "אנשים אומרים, 'זאת פיני?'", אמרה הולבי, שהוסיפה כי היא משיבה ב"כן" נלהב.

"היא כל כך מנחמת עבורי והיא בת לוויה נהדרת לטיולים", אמרה הולבי, שציינה כי הן הולכות שמונה עד עשרה קילומטרים ביום. "אני יודעת שהיא הייתה עם ריץ' עד הסוף ואיכשהו זו צריכה להיות נחמה. אני לא יודעת איך היא עשתה את זה, אבל היא הייתה שם כשהוא היה צריך אותה", אמרה הולבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully