וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: סרן רועי ביבר וסמל בנימין מאיר ארלי נפלו בקרבות בעזה

עודכן לאחרונה: 19.11.2023 / 8:30

סרן (במיל') רועי ביבר היה מפקד צוות ביחידת יהל"ם, וסמל בנימין מאיר ארלי היה לוחם בגדוד 101 בחטיבת הצנחנים. ראש העיר בית שמש ספדה לארלי, תושב העיר: "סיפור גבורתו הוא מופת עבור כל עם ישראל". חבריו של ביבר: "היה בחור מקסים, מלח הארץ"

בווידאו: חיסול מחבלים בהתקלויות, פשיטות על תשתיות טרור ואיתור אמצעי לחימה: לוחמי יחידת דובדבן ברצועת עזה/צילום: דו"צ

דובר צה"ל התיר לפרסום הבוקר (ראשון) את שמותיהם של שני חללי צה"ל נוספים שנפלו בקרבות בצפון רצועת עזה: סמל בנימין מאיר ארלי - בן 21 מבית שמש - לוחם בגדוד 101 בחטיבת הצנחנים, וסרן (במיל') רועי ביבר, בן 28 מצור משה, מפקד צוות ביחידת יהל"ם בחיל ההנדסה הקרבית. בנוסף לוחם בסיירת צנחנים נפצע באורח קשה בקרב בצפון הרצועה.

ראש העיר בית שמש, עליזה בלוך, ספדה לסמל בנימין מאיר ארלי, לוחם הצנחנים ותושב העיר שנפל בלחימה בצפון רצועת עזה: "העיר בית שמש מאבדת היום את אחד מטובי בניה. רוברט, ג'ניפר וכל בני משפחת ארלי היקרים, תושבי העיר דואבים וכואבים עם נפילת בנכם גיבור ישראל - לוחם גדוד 101 של חטיבת הצנחנים בקרב בצפון הרצועה. סיפור גבורתו הוא מופת עבור כל תושבי בית שמש ועבור כל עם ישראל". הלוויתו של ארלי תיערך בשעה 16:00 בבית העלמין הצבאי בהר הרצל.

סמל בנימין מאיר ארלי, שנפל בקרבות בצפון רצועת עזה. 19 בנובמבר 2023. דובר צה"ל
סמל בנימין מאיר ארלי, שנפל בקרבות בצפון רצועת עזה. 19 בנובמבר 2023/דובר צה"ל

"הוא היה בן אדם מדהים, אין לי דרך אחרת לתאר אותו, באמת", סיפרה לוואלה! מי שבעבר שירתה עם סרן רועי ביבר, "בחור מקסים, מלח הארץ עם לב ענק שהיה לו אכפת מכל חייל וחיילת שהיו פקודים שלו והוא הקדיש את כל כולו בשבילם".

איתי אביב, חברו של ביבר, הספיד בפוסט בפייסבוק: "חבר הילדות המופלא והמיוחד שלי, כמה קרובים היינו. בבית הורי שוכבים שני אלבומים מעותרים בטקסטורה של כדור כדורסל, עמוסים בקלפי NBA שאספנו בדם ויזע, ועל הכריכה כתוב בגאווה גדולה 'אתי א., רועי ב.'. כמה קשה עבדנו על האלבומים האלו, נסענו מדי כמה שבועות עם ההורים לקנות כמה חבילות ברעננה ותמיד בסוף ביקשנו עוד איזה אחת למקרה ואולי יחליט לצוץ לו איזה אלן אייברסון מנצנץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
סרן (במיל') רועי ביבר, שנפל בקרבות בצפון רצועת עזה. 19 בנובמבר 2023. דובר צה"ל
סרן (במיל') רועי ביבר, שנפל בקרבות בצפון רצועת עזה. 19 בנובמבר 2023/דובר צה"ל

"חלמנו יחד שנשחק בNBA, נקרע את המגרשים לצד הגדולים, עבד לנו יופי. אתה ואני המשכנו לכיוונים אחרים ודרכנו התפצלו, כמה צובט הלב היום. באחת הפעמים שפתחנו את חבילות הקלפים, צץ לו קלף מוזהב של מייקל ג'ורדן, לא משהו שרואים כל יום - תמונה מהשיא שלו וחתימה, כמובן שאת ההתרגשות שלנו קשה להסביר. החלטנו שנשמור עליו בתורות, פעם אצלי פעם אצלך. הקלף של ג'ורדן שוכב באלבום בבית של ההורים שלי כבר שנים ארוכות, אז אני מניח שהגיע תורי לשמור עליו. מבטיח שאשמור עליו ביבר, רק תעשה לי טובה ותשמור אתה עלינו כי כבר אין לנו אוויר פה למטה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully