וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזכות מידע מודיעיני מדויק: כך חולצה גופתה של התצפיתנית נועה מרציאנו

עודכן לאחרונה: 17.11.2023 / 12:45

החילוץ התאפשר בזכות מידע מודיעיני שסיפק שב"כ, שהכווין את הכוחות למיקום הגופה, סמוך לבית החולים שיפא. הלווייתה תיערך בהמשך היום. "נועה, הייתה ילדה של אור ואהבה עם עיניים טובות שמספרות סיפור של נתינה" סיפרה עליה אתמול אימה עדי

בווידאו: אביה של נועה מרציאנו פונה לנתניהו גנץ וגלנט - "תתביישו לכם שהזנחתם אותנו". 16 בנובמבר 2023/צילום: אורי סלע

גופתה של רב"ט נועה מרציאנו, התצפיתנית שנפלה בעזה לאחר שנחטפה על ידי חמאס ב-7 באוקטובר, חולצה אתמול (חמישי) על ידי כוחות צה"ל בשטח הרצועה. החילוץ התאפשר בזכות מידע מודיעיני שסיפק שב"כ, שהכווין את הכוחות למיקום המדויק של הגופה, סמוך לבית החולים שיפא. בעקבות כך, הלווייתה של מרציאנו צפויה להיערך היום.

מותה נקבע בשלישי, יום לאחר שחמאס פרסם סרטון שלה בשבי. "כשהודיעו לי על נועה הייתי בטוחה שהיא הקורבן האחרון. לצערי אנחנו מתבשרים שלא ויש בעיר עוד הלוויה. נועה, הייתה ילדה של אור ואהבה עם עיניים טובות שמספרות סיפור של נתינה, חיוך שלא נגמר ושתי גומות", סיפרה אימה עדי למשפחות החטופים, שביקרו בבית המשפחה כשהיו בדרכם לירושלים כחלק מצעדת מחאה. "בת מדהימה. היא הסבה לנו אושר וגאווה גדולה. ילדה של חיים, מוזיקה, ספרים. לב גדול שרואה רק את הטוב באנשים. בשבועות האחרונים זכינו לגלות עד כמה ההשפעה שלה על הסביבה הייתה טובה ומשמעותית. היא הייתה מנהיגה חיובית, שקטה וצנועה".

רב״ט נועה מרציאנו, בת 19, ממודיעין, בקרית איסוף יבשתי בגדוד 414, חיל הגנת הגבולות, חללת צה״ל חטופה בידי ארגון טרור.. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
רב״ט נועה מרציאנו, בת 19, ממודיעין, בקרית איסוף יבשתי בגדוד 414, חיל הגנת הגבולות, חללת צה״ל חטופה בידי ארגון טרור./תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

עדי הוסיפה: "המאבק על נועה והחזרה שלה הביתה לא נגמר. אמרו לי שאני יושבת שבעה ואפילו לא עשיתי לה שבעה ראויה. משפחות החטופים - אף אחד מאיתנו לא בחר להיות חלק מהמשפחה, אבל אני איתכם חלק במשימת חיינו להחזיר את כולם הביתה".

רועי יום טוב ומאי חכים, בני 19 ממודיעין, חבריה הטובים של נועה מרציאנו, שיתפו את וואלה! בתחושות הקשות, ובהודעות האחרונות של נועה לפני מותה. "היא כתבה שהיא אוהבת אותנו המון ואמרה שהיא אולי מגזימה בשביל לא להלחיץ אותי".

"נועה היא חיוך, היא פשוט, באמת ובלי שום קלישאות, הבן אדם הכי טוב שהכרתי בחיים שלי", סיפר רועי על חברתו, "היא רק חיפשה שיהיה לאנשים טוב, אם זה במש"צים או בבית ספר, איפה שהיא רק יכולה היא תתרום".

רועי אמר כי נועה הייתה משתפת אותו רבות בחוויותיה מהשירות הצבאי. "היא אהבה את התפקיד", הוא סיפר, "מהשנייה שהיא התגייסה קראנו לה 'צהובה' כי מההתחלה היא אמרה שהיא רוצה להיות קצינה. היא אמרה לי שהיא רוצה להגיע הכי גבוה ולהיות רב סרן. היא רק חיפשה איפה לתרום. היא הרגישה שהיא עושה משהו נכון, היא הייתה מעבר לדור של היום, וראתה מעבר תמיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully