וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם חמאס היה חשוף למידע: אתר צה"ל חשף כי הצבא היה בדלילות כוחות בשמחת תורה

עודכן לאחרונה: 27.11.2023 / 17:03

קצינים בכירים מסרו לוואלה! כי קוראים באתר צה"ל חשופים למידע על אודות התאריכים בהם הצבא נמצא בהדממה ומרדד כוחות. "המידע שמתפרסם באתר צה"ל מצביע על שאננות", אמר אחד המפקדים. "גם חופשת שמחת תורה הייתה חשופה לכל באינטרנט". בדובר צה"ל בחרו שלא להתייחס לפרסום

בווידאו: נשק - בבניין ה-MRI: דובר צה"ל מציג את ממצאי הטרור בביה"ח שיפא 15.11.23/דובר צה"ל

קציני מילואים מתחו ביקורת על התנהלות הצבא, שפרסם בחודשים האחרונים באתר צה"ל את תאריכי ההדממה לחיילים בשירות סדיר ומשרתי קבע, כולל ההדממה בחג שמחת תורה - כך נודע אתמול (חמישי) לוואלה. קצין מילואים בכיר אמר כי "המידע שמתפרסם באתר צה"ל מצביע על שאננות". בדובר צה"ל, שאחראי על אתר צה"ל, בחרו לא להתייחס לדברים.

אתר צה"ל , לוח חופשות לחיילים ומידע על הדממה בשמחת תורה. אתר צה"ל, אתר רשמי
לוח חופשות באתר צה"ל/אתר רשמי, אתר צה"ל

קציני מילואים ביקרו לאחרונה את התנהלות צה"ל, שפרסם ברבים באינטרנט את התאריכים בהם הצבא מחיל הדממות, ורבים מהחיילים נמצאים בחופשה. משמעות הדבר הוא שכל מי שגולש באתר הרשמי של הצבא יכול לדעת כי צה"ל נמצא בדלילות כוחות ובחוסר מוכנות לאירועים מורכבים. הקצינים טענו כי פרטים פשוטים כגון אלו משמשים גורמים שאוספים מודיעים על צה"ל, ובשילוב עם מקורות אחרים יכולים להפוך את תקופות ההדממה לרגישות ביותר.

"תקופת חג היא תמיד רגישה מאוד עבור צה"ל", מסר לוואלה קצין בכיר במילואים, "זה לקח מיום כיפור ובכלל. היה חייב לתגבר את אוגדת עזה בחג האחרון. זו היתה חובה בסיסית. יש דפוסי התנהגות שאסור שישתנו וכמו שזה נראה כרגע מישהו לקח כמובן מאליו את החופשות, את הירידה בכוננות, ולא הבין עד כמה חמאס נערך למלחמה ובוחר בעיתוי קלאסי להתקפה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אתר צה"ל , לוח חופשות לחיילים ומידע על הדממה בשמחת תורה. אתר צה"ל, אתר רשמי
חופשה ב-7 באוקטובר, פורסם באתר צה"ל/אתר רשמי, אתר צה"ל

עוד הוסיף הקצין הבכיר ומסר כי "כששאלתי איך זה קרה, התהפכה לי הבטן. נאמר לי שכולם נרגעו מהעובדה שאחרי תקופה של הפרות סדר אלימות על הגבול הם קיבלו כסף מהקטארים. הם אמרו שבעזה נרגעו ופניהם להסדרה, ולכן אף אחד לא האמין שהם יעזו לבצע פיגועים, בטח לא במלחמה. המידע שמתפרסם באתר צה"ל מצביע על שאננות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully