וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפט אחד של הרמטכ"ל חשף את חילוקי הדעות בקבינט המלחמה

עודכן לאחרונה: 17.11.2023 / 7:46

ברקע התכנסות הקבינט המצומצם לדון על מהלכי המלחמה ועסקת חטופים, אמר הלוי במפגש עם כוחות צה"ל ברצועה: "ככל שזה תלוי בנו - נמשיך לעוד אזורים". בצה"ל נחושים להשלים בתמרון ללא הפוגה: "זו לא שאלה האם יהיה תמרון לדרום רצועת עזה, אלא מתי. המטרה היא השמדת חמאס"

הרמטכ״ל הרצי הלוי: ״קרובים להשמיד את המערכת הצבאית בצפון הרצועה"/דובר צה"ל

ברקע התכנסות הקבינט המצומצם כדי לדון על מהלכי המלחמה והאפשרות לעסקה לשחרור חטופים, הפיץ דובר צה"ל הודעה על מפגש הרמטכ"ל הרצי הלוי עם כוחות צה"ל ברצועת עזה שכותרתה: "קרובים להשמיד את המערכת הצבאית בצפון הרצועה. ככל שזה תלוי בנו - נמשיך לעוד אזורים".

המשפט האחרון של הרמטכ"ל מעלה ספקות לגבי חילוקי דעות של חברי הקבינט המצומצם לאשר את קווי היסוד של עסקה לשחרור חטופים ואת עיתוי שלבי התמרון הבאים, שמן הסתם יהיו לאזורים בהם צה"ל עד כה תקף רק תקיפות אוויריות.

ראש הממשלה בנימין נתניהווהרמטכ"ל הרצי הלוי  בפתח קבינט לניהול המלחמה, בקריה בתל אביב.. חיים צח, לשכת העיתונות הממשלתית
ראש הממשלה בנימין נתניהווהרמטכ"ל הרצי הלוי בפתח קבינט לניהול המלחמה, בקריה בתל אביב./לשכת העיתונות הממשלתית, חיים צח

קצין בכיר בצה"ל אמר לוואלה! כי "זו לא שאלה האם יהיה תמרון לדרום רצועת עזה, אלא מתי יהיה תמרון לדרום רצועת עזה. מטרת המלחמה היא השמדת חמאס. אנחנו יודעים באחריות מלאה שמחבלים רבים נמלטו מצפון הרצועה והעיר עזה לדרום הרצועה וכדי לחסל אותם צריך לתמרן לשם. לכן, יחיא סינוואר בלחץ לעצור את התמרון או לפחות לעכב אותו".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
הרמטכ״ל הרצי הלוי עם כוחות צה״ל בתוך רצועת עזה. 16 בנובמבר 2023. דובר צה"ל
הרמטכ״ל הרצי הלוי עם כוחות צה״ל בתוך רצועת עזה. 16 בנובמבר 2023/דובר צה"ל

אחד מגורמי הביטחון אמר לוואלה! כי "סינואר רוצה לדחות את התמרון היבשתי לדרום הרצועה. הוא מבין היטב שברגע שהתמרון יתחיל הוא ישמיד לחלוטין את תשתיות חמאס, ועם המהלך הזה גם את הנהגת חמאס. לכן הוא עסוק במניפולציות ושקרים. אין כרגע עסקה לשחרור. אולי זה יתפתח בהמשך. הציבור צריך להיות ערוך למשחקים פסיכולוגיים מכוערים ומטלטלים. סינוואר ישתמש בכל הכלים המחליאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully