וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שתקפה את נתניהו, דיסטל בסיבוב פרסה: "אין כשיר ממנו, עושה עבודה פנומנלית"

עודכן לאחרונה: 16.11.2023 / 22:30

יממה לאחר פרסום ההתכתבות שלה בה הביעה זעם על ראש הממשלה וכתבה שימי הממשלה ספורים, התארחה הח"כית מהליכוד בערוץ 14 וטענה כי כלי התקשורת התעלמו מחלקים מההתכתבות, וטענה: "זה לא נתניהו, זה הסביבה הקרובה אליו, יש שם כמה יועצי אחיתופל שמפריעים לתפקוד הממשלה"

גלית דיסטל אטבריאן, השבעת הממשלה, 29 בדצמבר 2023. ראובן קסטרו, עיבוד תמונה
"זה לא נתניהו, זה הסביבה הקרובה אליו". דיסטל אטבריאן/עיבוד תמונה, ראובן קסטרו

ח"כ גלית דיסטל אטבריאן התארחה היום (חמישי) באולפן הפטריוטים בערוץ 14, יממה לאחר פרסום ההתכתבות שלה בו הביעה זעם על ראש הממשלה בנימין נתניהו וכתבה שימי הממשלה ספורים. בראיון דיסטל-אטבריאן טענה שכלי התקשורת התעלמו מהחלקים בהתכתבות בהן כתבה ש"נתניהו חייב להישאר במלחמה" ובפתח הראיון אמרה כי "אין כשיר ממנו. הוא עושה עבודה פנומנלית. אין בן אדם במפה הפוליטית שיכול לעמוד באירוע בסדר גודל מאז'ורי כזה".

דיסטל אמרה שכשכתבה בהתכתבות ש"דקה אחרי המלחמה אפתח הכל" התכוונה ש"אני הולכת לפתוח על מה שעברתי במשרד ההסברה. זה לא נתניהו, זה הסביבה הקרובה אליו, יש שם כמה יועצי אחיתופל שמפריעים לתפקוד הממשלה. היתה שם בעיה ביורוקרטית קשה ואני סותמת את הפה. אני לא ניר חפץ ואני לא גדעון סער ובוגי יעלון. אני לא מהאנשים שכשנתניהו לא מתנהג אליי יפה הולכים ואומרים שהוא המנהיג הגרוע בעולם".

התכתבות של גלית דיסטל ואור סיונוב 3, 16 בנובמבר 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
התכתבות של גלית דיסטל ואור סיונוב 3, 16 בנובמבר 2023/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
התכתבות של גלית דיסטל ואור סיונוב 4, 16 בנובמבר 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
התכתבות של גלית דיסטל ואור סיונוב 4, 16 בנובמבר 2023/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בהתכתבות ווטסאפ שחשפה אמש הפעילה החברתית ויוצאת האח הגדול אור סיונוב, נחשפו כעסים רבים של חברת הכנסת מהליכוד על הממשלה ועל התנהלות נתניהו בפרט.

"את מה שיש לי לומר על נתניהו אני אומר, האמיני לי, אבל לא בזמן מלחמה", כתבה דיסטל אטבריאן לסיונוב. בנוגע להמשך כהונתה של הממשלה, אמרה: "הימים של הממשלה הזאת ספורים, זה ברור לחלוטין". עוד הוסיפה דיסטל אטבריאן כי "בשורה התחתונה אנחנו היינו על ההגה והמדינה במצב נורא".

הח"כית מהליכוד דיברה רבות על תפקודו של נתניהו ותוכניותיה לעתיד. "יש לי כעס עצום כלפיו (כלפי נתניהו, ט.ש), זעם ששורף אותי מבפנים, את לא יודעת כמה הוא שבר אותי ואני סותמת את הפה במאמץ עליון כרגע כי ישראל נמצאת בסכנה קיומית של ממש", כתבה. "דקה אחרי שהמלחמה מסתיימת אני אפתח הכל, אבל עכשיו צריך להתאפק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully