וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: שלושה קצינים נפלו בקרבות בעזה

עודכן לאחרונה: 19.11.2023 / 10:50

סרן אסף מסטר בן ה-22 מקיבוץ בחן וסרן כפיר יצחק פרנקו בן ה-22 מירושלים, שניהם מחטיבה 401, נפלו בקרבות בצפון רצועת עזה. סרן שלמה בן נון בן ה-22 ממודיעין, סגן מפקד פלוגה בגדוד 202, נפל במהלך פעילות מבצעית בצפון הרצועה

בווידאו: מפקד פיקוד הדרום: ״הלילה נכנסנו לפעולה ממוקדת לתוך בית החולים שיפאא׳. נמשיך ונפעל קדימה״ 15.11.23/דובר צה"ל

דובר צה"ל פרסם היום (חמישי) כי שלושה קצינים נפלו בקרבות ברצועת עזה. סרן אסף מסטר בן ה-22 מקיבוץ בחן וסרן כפיר יצחק פרנקו בן ה-22 מירושלים, שניהם מחטיבה 401, נפלו בקרבות בצפון רצועת עזה. מסטר היה מפקד מחלקה בגדוד 601 ופרנקו היה מפקד מחלקה בגדוד 52. בנוסף נהרג סרן שלמה בן נון בן ה-22 ממודיעין, סגן מפקד פלוגה בגדוד 202 בחטיבת הצנחנים. בן ינון נפל הלילה במהלך פעילות מבצעית בצפון רצועת עזה.

חלל צה"ל כפיר יצחק פרנקו, 16 בנובמבר 2023. דובר צה"ל
חלל צה"ל כפיר יצחק פרנקו, 16 בנובמבר 2023/דובר צה"ל
חלל צה"ל אסף מסטר, 16 בנובמבר 2023. דובר צה"ל
חלל צה"ל אסף מסטר, 16 בנובמבר 2023/דובר צה"ל
סרן שלמה בן נון, ממודיעין, סגן מפקד פלוגה בגדוד 202, חטיבת הצנחנים, נפל במהלך פעילות מבצעית בצפון רצועת עזה, בן 22 בנופלו.. דובר צה"ל
סרן שלמה בן נון/דובר צה"ל

עוד נמסר כי קצין צה"ל במילואים מגדוד 9217 נפצע באורח בקשה בקרב בצפון הרצועה ולוחם צה"ל במילואים מחטיבה דרומית נפצע באורח קשה במהלך פעילות מבצעית במרחב. בנוסף, לוחם במילואים מגדוד 75 של חטיבה 7 ולוחם במילואים מגדוד 9215 של חטיבה 205 נפצעו קשה בקרבות בצפון רצועת עזה.

ליהיא, אחותו של סרן אסף מסטר ז"ל, שיתפה את וואלה!: "קודם כל מה שהכי בולט באסף זה העיניים הכחולות שלו והחיוך הענק שלו שאף פעם לא יורד מהפנים. מאוד היה בולט אצלו ההומור. הוא תמיד מצחיק את כולם והוא תמיד נורא אופטימי וגם ברגעים קשים הוא יודע איך לזרוק הערה מצחיקה כזאת שתרגיע ותשמח את כולם. גם בימים האחרונים שלו כשהוא היה בנמר עם החיילים אז הוא כל הזמן גם בקשר הצבאי שהיה צריך להיות שם רציני, הוא נהג לזרוק שם בדיחות וכל מיני כאלה. למרות שכעסו עליו, זה מה שעשה טוב לחיילים שלו אז הוא עשה את זה כדי לגרום להם לשמוח.

"הוא מאוד אופטימי ותמיד נהג להראות שהוא מאוד בסדר שהוא חזק, שהוא לא רוצה שנדאג לו. הוא היה מאוד ספורטיבי ואהב לעשות המון ספורט בכל תחום אפשרי. הוא גם עשה שנת שירות בכפר הנוער עיינות והוא מאוד מאוד אהב את זה. הוא התחיל את השירות שלו ביחידת יהל"ם. הוא היה שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully