וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב גבעתיים בן 28 נעצר בחשד לעבירות פדופיליה קשות בעשרות נערות

עודכן לאחרונה: 15.11.2023 / 18:34

המשטרה עצרה את לירז רוזנברג, תושב גבעתיים בן 28, בחשד שביצע עבירות מין נגד כ-30 נערות ברשת ומחוצה לה. על פי החשד, לירז שוחח עם הנערות תחת זהות בדויה, שכנע אותן להיפגש איתו ותקף אותן מינית. כמו כן, ברשותו נמצאו אלפי קבצים החשודים כפורנוגרפית קטינים

בווידאו: 55 חודשי מאסר לפסיכולוג שהורשע בעבירות פדופיליה/יואב איתיאל

המשטרה האישרה היום (רביעי) לפרסם כי עצרה לפני כחודש את לירז רוזנברג, תושב גבעתיים בן 28 החשוד בפדופיליה, עבירות מין, סחיטה ואיומים כלפי עשרות ילדות ונערות ישראליות. על פי החשד, רוזנברג שוחח עם הנערות ברשת, שכנע אותן להיפגש איתו, ותקף אותן מינית. כמו כן, ברשותו של רוזנברג נמצאו אלפי קבצי וידיאו ותמונות החשודים כפורנוגרפית קטינים.

היחידה המרכזית של משטרת ישראל אישרה לפרסום כי בתקופה האחרונה ניהלה חקירה מורכבת בנושא פרשיית פדופיליה חמורה. המשטרה מסרה כי החשוד, לירז רוזנברג, ביצע על פי החשד עבירות מין ברשת ומחוצה לה, כמו גם סחיטה ואיומים, כלפי עשרות נערות ישראליות, חלק מהן מתחת לגיל 14.

חקירת המקרה החלה עם דיווח על פגיעה מינית בנערה בת 13, תושבת רמת השרון. הפגיעה התרחשה, על פי החשד, ברכבו של רוזנברג, סמוך למקום מגוריה של הנערה, לאחר שהכיר אותה ברשת החברתית תחת כינוי שיקרי, והציג את עצמו כ"רז בן ה-23". בשיחותים, פיתה ככל הנראה רוזנברג את הנערה למפגש פיזי, שם תקף אותה.

לירז רוזנברג. חשוד בעבירות פדופיליה קשות. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
חשוד בעבירות פדופיליה, לירז רוזנברג/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

עם התפתחות החקירה, הצליחה המשטרה למצוא ברשותו של החשוד כאלף קבצים, בהם קבצי וידאו ותמונות סטילס, החשודים כפורנוגרפית קטינים. עוד נמצא תיעוד של התקשורת של רוזנברג עם כ-30 נערות ישראליות, חלקן מתחת לגיל 14. מהמשטרה נמסר כי חוקרים יצרו קשר עם הקורבנות וגבו מהן עדויות, בליווי הרווחה והמשפחות.

נוכח חומרת העברות, מספר הקורבנות וגילן הצעיר, בית המשפט החליט להאריך את מעצרו של החשוד במהלך החודש האחרון באופן רצוף. אתמול, בתום החקירה, הוגשה הצהרת תובע נגד החשוד, ובימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום ובקשת המשך מעצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully