וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על בניין העיתון הנקרא בגרמניה: מיצג להשבת החטופים הישראלים

עודכן לאחרונה: 14.11.2023 / 22:25

סרטון הקורא להחזרתם של השבויים בעזה הוקרן על בניין עיתון "BILD", שהוא העיתון הנקרא ביותר בגרמניה. במיצג נכתב "השעון מתקתק, כל דקה חשובה" ולאחר מכן הוצגו תמונות החטופים. "היה לי חשוב לתת לחטופים שמות ולהראות שהם לא נשכחו"

בווידאו: סרטון החטופים בעזה מוקרן על בניין עיתון ה-BILD בגרמניה/צילום: אסף (ספי) איתיאל

סרטון הקורא להשבת החטופים הוקרן הערב על בניין עיתון "BILD", העיתון הנקרא ביותר בגרמניה. העיתון, מבית ההוצאה לאור הגדול באירופה, אקסל שפרינגר, הקרין במהלך היום מיצג הקורא להשבתם של החטופים הישראלים הנמצאים בשבי חמאס בעזה. במיצג נכתב "השעון מתקתק, כל דקה חשובה", ולאחר מכן הוקרנו תמונותיהם של מאות החטופים. המיצג נוצר על ידי אסף איתיאל, אומן ישראלי שחי בברלין, בשיתוף עם אומנית ישראלית נוספת שביקשה להישאר אנונימית.

סרטון החטופים בעזה מוקרן על בניין עיתון ה-BILD בגרמניה. אסף (ספי) איתיאל, אתר רשמי
סרטון להשבת החטופים על בניין מערכת העיתון/אתר רשמי, אסף (ספי) איתיאל

בית ההוצאה לאור אקסל שפרינגר, הידוע במחויבותו ליחסי ישראל- גרמניה ולבטחונה של ישראל, נרתם לשיתוף הפעולה, שנעשה יחד עם שגרירות ישראל בברלין, פעילים ואמנים. מאז תחילת המלחמה, הניף בית ההוצאה לאור את דגל ישראל מחוץ לבניין. כמו כן, ידוע בית ההוצאה בחשיפת תעמולת חמאס ועובדיו אף מחויבים לחתום בחוזה ההעסקה שלהם כי הם תומכים בזכות קיומה של ישראל.

מנכ"ל ה"בילד" הדגיש כי היה חשוב לו לתת לחטופים שמות ולהראות שהם לא נשכחו. "העיתון רואה בהקרנה הבעת תקווה וכסמל למאבק באנטישמיות, דווקא בגרמניה,נוכח השלכותיה האיומות של השואה", מסרה מערכת העיתון, "לעולם לא עוד זה עכשיו!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully