וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד בלתי נתפס: מחבלי חמאס זורקים רימונים למיגונית - ענר שפירא הודף אותם החוצה

עודכן לאחרונה: 14.11.2023 / 17:47

ענר שפירא, לוחם בסיירת נח"ל מירושלים, הצליח במשך דקות ארוכות להגן בגופו על מיגונית שבה התחבאו עשרות צעירים שברחו מהמסיבה ברעים. בכל פעם שמחבלי חמאס זרקו רימון לתוך המיגונית - הוא הדף אותו החוצה. מהרימון השמיני הוא כבר נהרג. צפו בתיעוד המדהים

ענר שפירא משליך רימונים מתוך מיגונית/לפי סעיף 27 א'

אחד מסיפורי הגבורה הגדולים במתקפת 7 באוקטובר הוא סיפורו של ענר שפירא, לוחם בסיירת נח"ל מירושלים, שהסתתר במיגונית יחד עם רבים שברחו מהמסיבה ליד היישוב רעים והצליח להגן בגופו על פתח הכניסה למיגונית ועל חייהם של כמה ניצולים. בכל פעם שהמחבלים השחילו רימון למיגונית הוא תפס אותו וזרק אותו החוצה לפני שהספיק להתפוצץ. ברימון השמיני, אחרי שבע פעמים שהצליח להעיף החוצה רימונים - הוא נפל כשניסה להשליך אותו בחזרה. הרימון התפוצץ וענר נפצע באורח אנוש עד שמת מפצעיו.

כעת מתפרסם תיעוד יוצא דופן שמציג את גבורתו של שפירא (צפו למעלה), כשלאורך כארבע דקות הוא עומד בפתח המיגונית והודף את המתקפה הרצחנית של מחבלי חמאס כשהוא משליך חזרה רימונים שנזרקים למיגונית. בדקה 00:07 בסרטון נזרק הרימון הראשון עד שמישהו רץ החוצה ונורה למוות. בדקה 00:30 המחבלים יורים פנימה. בדקה 00:44 המחבלים יורים RPG לעבר המיגונית. בדקה 1:02 נזרק רימון לתוך המיגונית, ענר מוציא אותו החוצה והוא מתפוצץ. בדקה 1:22 נזרק רימון נוסף ושוב ענר מצליח לזרוק אותו החוצה. בדקה 1:55 ענר מצליח להעיף רימון נוסף והוא לא מתפוצץ בחוץ. בדקה 2:18 המחבלים יורים פנימה ולאחר מכן זורקים רימון נוסף. ענר משליך אותו החוצה. גם בדקה 02:50 ו-03:40 רואים כיצד ענר משליך החוצה בהצלחה את הרימון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully