וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחות החטופים החלו לצעוד לירושלים: "לא יכולים לשבת ולחכות יותר"

עודכן לאחרונה: 14.11.2023 / 13:54

בני משפחות החטופים החלו לצעוד מ"כיכר החטופים" בתל אביב והם אמורים לסיים את צעדת המחאה שלהם מול מעון ראש הממשלה בירושלים. שלי שם טוב, אמו של עומר שנחטף לעזה: "39 ימים בלי יום, בלי לילה, בלי כלום. הכול שחור. דורשים תשובות מנתניהו"

בווידאו: הצהרת משפחות החטופים/יותם רונן

תחת הכותרת "הולכים להחזיר אותם", החלה צעדת משפחות החטופים לירושלים. בני משפחות החטופים החלו לצעוד מ"כיכר החטופים" בתל אביב והם אמורים לסיים את צעדת המחאה שלהם מול מעון ראש הממשלה בירושלים בימים הקרובים. הצועדים צועקים "הביתה עכשיו!". הערב הם צפויים להגיע לבאר יעקב ולמחרת להמשיך בדרכם לבירה.

נציגי משפחות החטופים נשאו דברים מהכיכר בתל אביב, בטרם החלו לצעוד לירושלים. שלי שם טוב, אמו של עומר שנחטף לעזה, אמרה: "אני לא יודעת אם אתם יכולים לדמיין לעצמכם מה זה שאני כאמא לא יכולה לעשות כלום עבור הילד שלי. 39 ימים בלי יום, בלי לילה, בלי כלום. הכול שחור. איפה אתם?! אני דורשת מנתניהו ומהקבינט לתת לנו תשובות. אין לנו כוחות יותר. תחזירו את הילדים שלנו ואת בני המשפחה שלנו הביתה".

צעדת משפחות החטופים מכיכר החטופים בתל אביב למשרד ראש הממשלה בירושלים. 14 בנובמבר 2023. יהב טרודלר, אתר רשמי
צעדת משפחות החטופים/אתר רשמי, יהב טרודלר
צעידת משפחות החטופים מתל אביב לכיוון ירושלים. 14 בנובמבר 2023. ארז הראל
צעדת משפחות החטופים מתל אביב לכיוון ירושלים/ארז הראל

יובל הרן - אח של עדי שוהם שנחטפה יחד עם בעלה טל ושני ילדיה מקיבוץ בארי - אמר: "לפני 39 ימים הסיוט הכי גדול שלנו התממש. כבר 39 ימים שהמשפחה שלי ושלנו בעזה. שבעה מבני המשפחה שלי שם, כולל ילדים בני 3 ו-8. לחטופים בעזה אין זמן וגם לנו. 39 יום שאנחנו בדאגה אינסופית. אנחנו לא יכולים לשבת ולחכות יותר. הרעיון לצעדה הזו הגיע כדי שנגיע לאיפה שיושבים מקבלי ההחלטות ונשמע מהם איך בני המשפחה שלנו עדיין לא בבית. איך זה הגיוני שעברו כבר 39 ימים וכל יום שעובר רק מסכן את חייהם.

"כל מי שיבחר להצטרף אלינו מוזמן. אני קורא מפה לכל עם ישראל, לחברי הכנסת, לראשי הערים, לתנועות הנוער ולכל המגזרים - בואו לצעוד איתנו כדי שנשמיע את צעקתנו. חייבים להוציא אותם משם עכשיו ולהביא אותם הביתה. אין לנו זמן לחכות ליותר".

דניאל אלגרט אחיו של איציק החטוף בעזה מסר: "אני לא הולך לדבר על אחי כי הוא אחד מ-240 חטופים. זו לא בעיה אישית שלי אלא בעיה לאומית ובינלאומית. אנחנו רוצים שהמדינה תפסיק את הטרור הפסיכולוגי שמופעל נגדנו. מי שאיפשר למחדל הזה לקרות הוא זה שצריך לעמוד מולנו ולתת לנו תשובות. אין דבר כזה עסקה בחלקים. כולנו יחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully