וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוחמי גולני פשטו על מפקדות ששימשו את חמאס לאימונים לקראת החדירה לישראל

14.11.2023 / 13:00

לוחמי צוותי הקרב החטיבתיים של חטיבה 7 וחטיבת גולני פעלןו בשכונות שייח' עג'לין ורימאל שברצועת עזה ופשטו על מוסדות שלטון של חמאס המשמשים למטרות צבאיות. הלוחמים השתלטו על מבני שלטון ומפקדות ששימשו את הארגון לאימונים לקראת החדירה ב-7 באוקטובר. צפו

בווידאו: פעילות לוחמי צוות הקרב של חטיבה 7 ברצועת עזה/דובר צה"ל

בימים האחרונים פעלו לוחמי צוותי הקרב החטיבתיים של חטיבה 7 וחטיבת גולני בשכונות שייח' עג'לין ורימאל שברצועת עזה ופשטו על מוסדות שלטון של חמאס המשמשים למטרות צבאיות. צפו בתיעוד למעלה.

צוות הקרב של חטיבה 7 השתלט על בית המחוקקים של החמאס, קריית הממשלה, מפקדת משטרת החמאס ופקולטה להנדסה ששימשה מכון לייצור ופיתוח אמצעי לחימה. במהלך הפעילות השתלטו הלוחמים על מתקן "ג'יזאת" המכיל בתוכו מתחמי אימונים של חמאס, חמ"ל מבצעים, מתקני חקירות ומתקני מעצר. במתקן אותרו כלי נשק וחומרי הדרכה ולימוד של החמאס.

בנוסף, לוחמי צוות הקרב החטיבתי של גולני פשטו על בניין בית המושל, המשמש כמתקן טרור ובו משרדי צבא ומשטרה של ארגון חמאס, משרדים של המודיעין הצבאי של חמאס, מפקדות של הארגון, ומוצבים נוספים, ביניהם מוצבים אשר שימשו את ארגון הטרור לאימונים לקראת החדירה לישראל ביום שבת 7 באוקטובר.

פעילות לוחמי צוות הקרב של חטיבה 7 ברצועת עזה
14.11.23. דובר צה"ל
לוחמי גולני בעזה/דובר צה"ל

מג"ד 603, סגן-אלוף גלעד, אמר: "בימים האחרונים החטיבה נלחמת סביב בית החולים 'שיפא'. בכל מוסדות השלטון, בתי הספר והמגורים שנכנסנו אליהם מצאנו תשתית רבה של החמאס, אמל"ח, תת קרקע. בכל איתור שכזה האויב מושמד, האיתור מושמד והשלל נלקח להמשך למידה של צה"ל. החטיבה והגדוד ימשיכו להילחם ככל שנידרש, ארוכה הדרך ככל שתהיה. נעשה וננצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully