וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סכין מגואלת בדם אותרה במרתף הזוועות ברנתיסי, נבדוק עליה שרידי דנ"א"

עודכן לאחרונה: 14.11.2023 / 10:27

בצה"ל אומרים כי הסכין שאותרה בבית החולים תישלח למעבדה לזיהוי פלילי. עוד אומרים בצה"ל כי הצבא יאסוף דגימות נוספות וינסה להבין מתי הגיעו לשם חטופים. "200 מחבלים הגיעו ל'שיפא' ולפי ההערכות גם חטופים"

תיעוד בלעדי מפשיטת שייטת 13 וצוות הקרב של חטיבה 401 על בית החולים ״רנתיסי״/דובר צה"ל

כשדובר צה"ל תא"ל דניאל הגרי נכנס למרתף הזוועות של בית החולים רנתיסי שברצועת עזה, הוא לא רק מצא שם בקבוק לתינוק, חיתולים ותחמושת רבה, אלא איתר שם גם סכין מגואלת בדם. בצה"ל אומרים כי מעבדה לזיהוי פלילי תבדוק האם יש עליה שרידי די.אנ.איי. עוד אומרים בצה"ל כי הצבא יאסוף דגימות נוספות מבית החולים שעליו פשטו חיילי צה"ל, יבדקו פרטנית פריטים ויבינו מתי הגיעו לשם חטופים, מתי הם יצאו ומה קרה איתם בהמשך.

באשר לבית החולים "שיפא" שבעיר עזה, בצה"ל מעריכים ש-200 מחבלים שהשתתפו בטבח ב-7 באוקטובר הגיעו אל בית החולים ולפי ההערות, גם חטופים הגיעו לשם. בצה"ל דחו טענות לגרירת רגליים סביב 'שיפא' והסבירו כי בית החולים מסרב לפנות תינוקות משם.

בצה"ל מעריכים כי חמאס לא ציפה לעומק תמרון כזה מצד חיילי צה"ל ובארגון הטרור מתוסכלים מכך שנשברו לא מעט התקפות על צה"ל בעומק השטח. "כרגע החוליות של מחבלים הן קטנות", מוסיפים בצה"ל. לגבי פעילות צה"ל במחנה הפליטים שאטי שבעזה, אומרים בצה"ל כי החיילים פועלים כרגע בתנועת מלקחיים ומפרקים תשתיות טרור במקום.

תיעוד בלעדי מפשיטת שייטת 13 וצוות הקרב של חטיבה 401 על בית החולים ״רנתיסי״. ללא, דובר צה"ל
דובר צה"ל בבית החולים רנתיסי/דובר צה"ל, ללא

באשר לזירות נוספות שבהן צה"ל פועל, אומרים בצה"ל כי בשלב זה הם גובים מחיר כבד מחיזבאללה אבל לא מידרדרים למלחמה רחבה. "התקפנו נכון לעכשיו 200 מטרות של חיזבאללה. חיזבאללה מנסה להסיט את הקשב שלנו מעזה, אבל יש לנו תוכניות נגד חיזבאללה", הוסיפו ואמרו בצה"ל.

בנוגע לזירת הגדה המערבית, אומרים בצה"ל כי מאז תחילת הלחימה נעצרו 1,650 חשודים בפעילות טרור בגדה, מתוכם 950 פעילי חמאס. "צה"ל מטפל באירועים חריגים של חיילים ביהודה ושומרון", הוסיפו.

  • עוד באותו נושא:
  • מלחמת עזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully