וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרעי על העיסוק באחריות של נתניהו לטבח ה-7 באוקטובר: "תעשיית דכדוך"

עודכן לאחרונה: 13.11.2023 / 22:41

שר התקשורת התייחס לביקורת שמופנית כלפי רה"מ מתחילת הלחימה, וטען כי "מי שמתעסק עם דברים קטנים ולא מבין שיש מאות אלפי לוחמים על הגבולות מחרף את נפשו". הביטוי "תעשיית דכדוך" נשמע לראשונה על ידי נתניהו בנאום "החמוצים" שנשא בכנסת ברקע החקירות שהתנהלו נגדו

בווידאו: נתניהו: “היה פה מחדל נורא. כולם יצטרכו לתת תשובות”/צילום: לע"מ

שר התקשורת שלמה קרעי אמר היום (שני) שהביקורת על ראש הממשלה והעיסוק בשאלת האחריות שלו לטבח ה-7 באוקטובר, בו נרצחו קרוב ל-1,200 ישראלים ו239 נחטפו לעזה, היא "תעשיית דכדוך".

את דבריו אמר בבראיון בתוכנית "הפטריוטים", והוסיף: "אני לא חושב שאנחנו צריכים לשתף פעולה עם התעשייה הזו. דווקא כאן אנחנו מדברים על דברים טובים. מי שמתעסק עם דברים קטנים ולא מבין שיש מאות אלפי לוחמים על הגבולות - מחרף נפשו פשוטו כמשמעו".

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר התקשורת שלמה קרעי במליאת הכנסת, 27 במרץ 2023. יונתן זינדל, פלאש 90
"מי שמתעסק עם דברים קטנים מחרף את נפשו". קרעי ונתניהו/פלאש 90, יונתן זינדל

הביטוי "תעשיית הדכדוך" הוצג לראשונה על ידי ראש הממשלה בנימין נתניהו בנאום "החמוצים" במליאת הכנסת ב2017, בו תקף את התקשורת ואת מתנגדיו ברקע החקירות הפלילית שהתנהלו נגדו בזמנו במשטרה, שמאז הבשילו לכתבי אישום. "תעשיית הדכדוך עדיין קיימת. יש לה ייצוגים גם בתקשורת. השנה יש חידוש, תעשיית הדכדוך הצמיחה ענף חדש. ענף החמוצים. פעם טיפחו אתרוגים היום חמוצים", אמר נתניהו בנאומו דאז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully