וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתן מאיר נהרג בעזה - וקברו יהיה הראשון במושב אודם

עודכן לאחרונה: 13.11.2023 / 14:11

אמו של מתן, טובה מאיר, מנסה כבר שנים לפתוח בית עלמין במושב, בכדי שתוכל להיקבר במקום בו הקימה משפחה. למרות שפתיחת בית עלמים חדש הוא תהליך של שנים, עם מותו של מתן התקבל אישור מיוחד לקבורה ראשונה במושב שבצפון רמת הגולן

רס"ר (מיל') מתן מאיר, בן 38, לוחם בגדוד 697, חטיבה 551 (עוצבת חצי האש), נהרג בסוף השבוע בקרב בצפון רצועת עזה. הוא הובא היום (שני) למנוחות במושב אודם, יישוב מגוריו - וקברו הוא הראשון במושב.

טובה מאיר, אימו של מתן, מדברת כבר שנים על רצונה, כאחת ממקימות המושב, להיקבר במקום בו הקימה משפחה. עם פרסום דבר נפילתו של מתן, פנתה לראש המועצה, חיים רוקח, ואמרה כי מתן לא ייקבר בשום מקום אחר למעט אודם.

רס״ר (מיל׳) מתן מאיר, בן 38, מאודם, לוחם בגדוד 697, חטיבה 551 (עוצבת חצי האש), נפל בקרב בצפון רצועת עזה.. דובר צה"ל
רס״ר (מיל׳) מתן מאיר, בן 38, מאודם, לוחם בגדוד 697, חטיבה 551 (עוצבת חצי האש), נפל בקרב בצפון רצועת עזה./דובר צה"ל

בשנים האחרונות נעשו מספר נסיונות לאשר הקמה של בתי עלמין חדשים בגולן - אולם כולם לא צלחו בשל מורכבות התהליך ששותפים בו מספר משרדים ממשלתיים. אולם נוכח בקשתה של אם שכולה שטרם הביאה את בנה לקבורה, הושג אישור לקבורה במושב שבצפון רמת הגולן. הבוקר אנשי המועצה הדתית גולן והרב אהרן אייזנטל, ערכו טקס לקידוש האזור המתוכנן לבית העלמין.

"כל מי שנופל על הגנת העם והארץ הזו - הוא בעל זכויות גדולות", אמר רוקח. "למתן יש כנראה זכויות מיוחדות שם למעלה. אין שום הסבר כיצד תהליך ששנים היו נדרשים לאישורו, נסגר תוך שעתיים. אני שולח את תנחומי האישיים יחד עם תנחומיהם של כל תושבי הגולן למשפחת מאיר. מי יתן וכולנו לא נדע עוד צער ושכול. יהי זכרו ברוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully