וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צילם את הדוגמנים והורה להם לגעת בעצמם: סוכן הורשע במעשים מגונים במרמה

עודכן לאחרונה: 12.11.2023 / 12:35

ניר סנדלר הורשע בעבירות מין בשמונה מלקוחותיו, מהם שלושה קטינים, תוך שהוא מטעה אותם לחשוב שמדובר בחלק מההדרכה שהוא מספק להם. השופטים מצאו את גרסתו של הנאשם, שהכחיש את המיוחס לו, בלתי אמינה

ניר סנדלר. ערוץ 12, החדשות
סנדלר/החדשות, ערוץ 12

ניר סנדלר, בעלים ומנהל סוכנות ניהול אישי לדוגמנים, הורשע היום (ראשון) במעשים מגונים ומעשי סדום בשמונה מלקוחותיו, מהם שלושה קטינים, שלא בהסכמתם החופשית או בהסכמה שהושגה במרמה. לפי כתב האישום, הוא הציג בפני כמה מהם מצג שווא, לפיו המעשים הם חלק מההדרכה שהוא מספק ללקוחותיו.

השופטים קבעו כי סנדלר הזמין את המתלוננים לביתו ולמשרדו, שם ביקש מהם להישאר בתחתוניהם ולעיתים אף בעירום מלא, על מנת שיוכל לצלמם. באותן הזדמנויות, הוא הורה להם לגעת באיבר המין שלהם ולשפשף אותו, נצמד אליהם, נגע בגופם לרבות באיבר המין. באחד המקרים, הוא החדיר את איבר מינו לפיו של אחד המתלוננים, וכן החדיר את איבר מינו של אותו מתלונן לפיו שלו. "כל זאת, בטענה שהמעשים נועדו להקנות למתלוננים ביטחון עצמי ומיומנויות הנדרשות לשם קידומם המקצועי כדוגמנים. לגבי חלק מהמתלוננים מדובר באירועים שחזרו על עצמם מספר פעמים, לעיתים משך מספר חודשים ואף למעלה משנה", נקבע.

השופטים מצאו את גרסתו של סנדלר, שהכחיש את כל הטענות נגדו, בלתי אמינה. "מעדויות המתלוננים, שברובם אינם מכירים זה את זה, עולה תמונה ברורה של דפוסי הפעולה המתוחכמים והמניפולטיביים של הנאשם, שהשתמש במעמדו ובניסיונו המקצועי כדי להסיר מגננות המתלוננים ולאפשר לו לבצע בגופם מעשים מיניים חמורים באמתלה כאילו מדובר במעשים נורמטיביים ומקובלים בתחום הדוגמנות", נכתב בתקציר הכרעת הדין.

סנגורו של ניר סנדלר, עו"ד אלעד רט, הביע צער על ההחלטה. "אנו מצרים על תוצאת הכרעת הדין, המתעלמת משורה ארוכה של ראיות המצביעות על חפותו של הנאשם, ואשר הוצגו לבית המשפט. בשל העובדה שמדובר בהליך שהתנהל בדלתיים סגורות אין באפשרותנו לפרט מעבר לכך. בכוונת הנאשם להמשיך ולהילחם על חפותו המוחלטת, כפי שעשה עד כה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully