וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפיד: "שר האוצר עושה פוליטיקה עלובה בזמן מלחמה"; סמוטריץ': "תשתחרר מקמפיין השנאה"

עודכן לאחרונה: 12.11.2023 / 10:38

יו"ר יש עתיד מתח ביקורת חריפה על שר האוצר, המסרב להסיט את כל הכספים הקואליציוניים לצרכי המלחמה: "בזמן שחיילי צה"ל מסכנים את חייהם, הוא פוגע בחברה הישראלית. לא מעניין אותו שום דבר חוץ מהבייס". סמוטריץ': אני דואג לכל מי שהוא חלק מעם ישראל

גפני חשף: סמוטריץ' בולם את העברת הכספים הקואליציוניים למפונים/ערוץ כנסת

ראש האופוזיציה יאיר לפיד תקף היום (ראשון) בחריפות את שר האוצר בצלאל סמוטריץ' בשל סירובו להסיט את כל הכספים הקואליציוניים לצרכי המלחמה.

"בזמן שחיילי צה"ל מסכנים את חייהם, שר האוצר סמוטריץ' פוגע במאמץ המלחמתי, פוגע בחוסן הלאומי, פוגע בחברה הישראלית", לפיד כתב, "לא מעניין אותו שום דבר חוץ מה'בייס'. הוא עושה בכסף של אזרחי ישראל פוליטיקה קטנה ועלובה בזמן מלחמה. שר אוצר נורמלי היה מתעקש עכשיו לסגור לפחות חמישה משרדי ממשלה מיותרים, לבטל את כל הכספים הקואליציוניים, ולהעביר את הכסף להוצאות המלחמה, עזרה למפונים וסיוע לעסקים".

סמוטריץ' דחה את הביקורת. ‏"שלום יאיר, החרדים הם לא ה'בייס' שלי ואני דואג לזק"א גם אם הם חרדים בדיוק כמו שאני דואג לכל אחד אחר שהוא חלק מעם ישראל המאוחד כרגע", השיב ללפיד. "עצוב ממש שאפילו ברגעים האלה אתה לא מצליח להשתחרר מקמפיין השנאה וההסתה שלך נגד החרדים. עם ישראל ינצח. האהבה תנצח".

הצהרת ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר בצלאל סמוטריץ'. 2 בנובמבר 2023. הדס פרוש, הארץ
ביקורת חריפה כלפיו. סמוטריץ'/הארץ, הדס פרוש

במקביל, גם ח"כ אורית פרקש הכהן (המחנה הממלכתי) תקפה את סמוטריץ', בעקבות ריאיון שנתן בגלי-צה"ל בו אמר: "הציבור שלי ברובו נמצא עכשיו במילואים בצפון ובדרום באחוזים הרבה יותר גדולים משל רוב מצביעי המפלגות האחרות".

עוד בוואלה!

התחרות היתה קשה, אבל מצאנו את השר הכי גרוע בממשלה

לכתבה המלאה

"הציבור שלי? - אלה לא ימים לציבור שלך וציבור אחר", פרקש הכהן כתבה, "‏ובאותו הקשר, תפסיקו לעכב את התשלום למפונים ולבתי המלון. טפל בשינוי סדרי העדיפויות הכלכליים כבר בשנה זו, במעשים. ‏תסיט כספים קואליציוניים, כן, גם של הציבור שלך, ותקפיא בפועל את הכספים הקואליציוניים המיועדים ל-2024. ‏זה מה שכל הציבור מצפה ממך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully