וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצרו של עורך דין משפרעם בחשד להסתה לטרור

עודכן לאחרונה: 9.11.2023 / 20:27

בפוסט ברשתות החברתיות כתב כי "קיים סיכוי שברמדאן הבא נצפה בעקירה הישראלית", סנגורו טוען כי ציטט שיר של מוחמד דרוויש. השופטת דנה עופר ציינה כי קיים חשד סביר שהעו"ד עבר את העבירות המיוחסות לו, אך "הדברים אינם חד משמעיים ואינם נקיים מספקות"

בית משפט השלום בעכו האריך (חמישי) בארבעה ימים את מעצרו של עורך דין משפרעם החשוד בהסתה לטרור. עורך הדין נאסר עמירי בן ה-41, נעצר הבוקר על ידי שוטרי היחידה למאבק בפשיעה של מרחב גליל במחוזי הצפוני, בחשד להזדהות עם חמא"ס. במשטרה טוענים כי עמירי אמר "קיים סיכוי שברמדאן הבא נצפה בעקירה הישראלית", בנוסף לפרסום ברשתות החברתיות בו כתב "לא מוות ולא התאבדות, זו הדרך של עזה להראות את הזכות לחיים".

שוטרי המחוז הצפוני שהגיעו לביתו, ערכו חיפוש, תפסו ציור של דגל פלסטין ועצרו אותו. "זה ציור של הבת שלו בכיתה א'", טען אח"כ סנגורו עו"ד דאוד נאפע בדיון הארכת מעצרו של עמירי בויעוד חזותי מול בית המשפט. לגבי הפרסום שנטען כנגדו אמר כי "מדובר בכלל בשיר מחמוד דרוויש". חוקר המשטרה אמר בדיון, "בנסיבות בהן אנחנו נמצאים, גם שיר יכול להוות להסתה. יש גם לשיר משקל מאוד כבד".

מעצר עורך הדין נאסר עמירי משפרעם, 9 בנובמבר 2023. ללא, מערכת וואלה!
קיים חשד סביר שעו"ד עמירי עבר את העבירות המיוחסות לו. עורך הדין נאסר עמירי משפרעם/מערכת וואלה!, ללא
דגל פלסטין שנמצא בביתו של עורך הדין נאסר עמירי משפרעם, 9 בנובמבר 2023. ללא, מערכת וואלה!
טען כי מדובר בציור של בתו. דגל פלסטין שנמצא בביתו של עורך הדין נאסר עמירי/מערכת וואלה!, ללא

מהמשטרה נמסר כי היא "פועלת תוך הפעלת כלל האמצעים העומדים לרשותה כנגד האוייבים מבית שקוראים לאלימות ולמעשי טרור ברשתות החברתיות תוך תמיכה והזדהות עם ארגון הטרור הרצחני 'חמאס-דעא"ש' ופועלת למיצוי הדין עם אותם מסיתים".

השופטת דנה עופר ציינה כי קיים חשד סביר שעו"ד עמירי עבר את העבירות המיוחסות לו, אך הוסיפה כי "הדברים אינם חד משמעיים ואינם נקיים מספקות, ולחשוד פרשנות משלו לאותם דברים אשר לעיני אחרים עשויים להתפרש כתמיכה או כהזדהות עם ארגון טרור". כאמור, מעצרו הוארך בארבעה ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully