וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שהושעתה בשל פוסטים מסיתים: התפטרה מנהלת לשכתה של שרה נתניהו

עודכן לאחרונה: 9.11.2023 / 12:36

לדרישת נציבות שירות המדינה, ציפי נבון הושעתה לתקופה של 14 יום על ידי מנכ"ל משרד ראש הממשלה יוסי שלי בשל פוסטים מסיתים שפרסמה בפייסבוק - וכעת הגישה מכתב התפטרות מהתפקיד

בווידאו:ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה בתחילת הפגישה עם היזם אילון מאסק, 18 בספטמבר 2023/אבי אוחיון, רועי אברהם ,יחזקאל קנדיל - לשכת העיתונות הממשלתית

ציפי נבון, מנהלת לשכתה של רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו, הגישה היום (חמישי) מכתב התפטרות מתפקידה. זאת ברקע חקירת המשמעת שנפתחה נגדה בנציבות שירות המדינה בשל פוסטים מסיתים שכתבה בתחילת המלחמה. לדרישת הנציבות, נבון הושעתה לתקופה של 14 יום על ידי מנכ"ל משרד ראש הממשלה יוסי שלי וכעת הגישה מכתב התפטרות מהתפקיד.

כזכור, נבון האשימה את המחאה נגד נתניהו בטבח שביצע חמאס. בסדרת פוסטים שפרסמה בשבוע הראשון למלחמה תקפה נבון את השמאל, אנשי המחאה, ערוצי החדשות 11-12-13, עיתונאים ורה"מ לשעבר אהוד ברק. לאחר שהחלה לספוג גינויים, מחקה חלק מהם. לאור זאת היא הושעתה ונציבות שירות המדינה הודיעה כי תעמוד לדין משמעתי.

ציפי נבון היועצת האישית של שרה נתניהו. עמוד הפייסבוק של ציפי נבון, אתר רשמי
ציפי נבון/אתר רשמי, עמוד הפייסבוק של ציפי נבון

בין היתר כתבה נבון: "רובוטי המחאות מהשמאל, חלאות חסרות רגישות מלאי שינאה ורעל, לא מפסיקים להפגין ולהסית גם בעת קשה זאת", "דיייי כבר! די כבר יצורים רקובים שכמותכם, הרסתם אותנו! הרסתם את המדינה. לעזאזל אתכם, לפחות בימים הנוראים האלה, תנו לנו להתאבל בשקט".

"עוד לא סיימנו לקבור את מתינו, אנחנו רק בתחילתה של מלחמה והבוגדים מהשמאל ממשיכים בהסתה. בואו נסגור להם את הדף! דווחו בהמוניכם לפייסבוק! הפעם משיבים מלחמה ושומרים על ראש הממשלה שלנו !" (שגיאות ההגהה במקור), כתבה נבון לצד תמונת מפגינים נגד נתניהו.

בפוסט נוסף כתבה נבון: "לא רחוק היום שכל הקושרים להפיכה השלטונית יועמדו לדין", ופרסמה את תמונותיהם של עיתונאי חדשות 12 אמנון אברמוביץ' לצד תמונותיהם של בן כספית, רביב דרוקר, ספי עובדיה ואחרים. בפוסט אחר כתבה: "אל תצפו בערוצים 12 ו 13.. צפו רק בערוץ 14 ערוץ של ערכים".

ציפי נבון מועסקת בשירות המדינה כ-30 שנה וכבר הורשעה בינואר 2022 בעבירות משמעת בשל פוסטים מסיתים ומכפישים שפרסמה, אז נגד היועץ המשפטי לממשלה עו"ד אביחי מנדלבליט ונגד חברי כנסת. גזר הדין הקודם הסתיים בנזיפה חמורה, הפקעת מחצית משכורת שנוכתה ב-6 תשלומים, והורדה בדרגה אחת למשך שמונה חודשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully