וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש לי בית ספר מחר, עזוב אותי": השיחה המצמררת בין הנערה שנרצחה למחבל

עודכן לאחרונה: 8.11.2023 / 18:52

עדויות חדשות על מעשי הזוועה במהלך השבת השחורה: נחשפה שיחה בין בת 15 שנתקלה במחבל לבין מוקד 100 של המשטרה. המוקדן ניסה להניא את המחבל ממעשיו, אך ללא הצלחה - הנערה נרצחה. עדות מחרידה נוספת: "המחבלים אחזו בראשי קורבנות כמו בתיקים, כדי להפגין כוח"

בווידאו: חקירות מחבלי חמאס/צילום: דוברות שב"כ ומשטרה

ככל שחולף הזמן, עולות עוד ועוד עדויות מחרידות מחקירות מחבלי חמאס שטבחו בתושבי הדרום בשבת השחורה ב-7 באוקטובר. אחת מהן, שנחשפת כעת, היא שיחת טלפון מצמררת בין המשטרה לבין אחת מקורבנות הטבח.

בשיחה זו, בין מוקד 100 לבין נערה בת 15 מאחד מיישובי העוטף שנתקלה במחבל וצלצלה לבקש סיוע. במהלך השיחה נשמעת הנערה מתחננת בפני המחבל שלא יפגע בה ואומרת לו: "יש לי בית ספר מחר, תעזוב אותי". בשלב מסוים תפס המחבל את הטלפון ודיבר בעצמו עם מוקדן המשטרה, ככל הנראה בערבית, והמוקדן מצידו ניסה להניא אותו ממעשיו המחרידים. אבל בסופו של דבר זה לא הועיל - אותה נערה נרצחה בידי המחבל.

תיעוד: ההרס שהותירו מחבלי חמאס בקיבוץ ניר עוז. אייל ברעד, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מאמצי השכנוע לא הועילו - והמחבל רצח את הנערה. הרס בניר עוז לאחר מתקפת הטרור/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אייל ברעד

עדות קשה נוספת מזירת הטבח ניתנה בידי אישה שהצליחה להסתתר בשטח, אך חזתה במעשי אונס שביצעו מחבלי חמאס בצעירה שתפסו. לפי העדות, המחבלים אנסו את האישה בזה אחר זה, ואחד מהם ירה בראשה. עוד אומרת העדה כי ראתה את המחבלים אוחזים בראשים כרותים של ישראלים. "הם החזיקו בהם כאילו זה תיק קטן. מין הפגנת כוח", סיפרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ההרס בזירת הטבח בקיבוץ כפר עזה. 17באוקטובר 2023. אילן רוזנברג, רויטרס
העדויות המחרידות ממשיכות להיחשף. הרס בזירת הטבח בקיבוץ כפר עזה/רויטרס, אילן רוזנברג
נאור פקציארז תיעד ממרפסת ביתו את תחילת המתקפה על בארי
15.10.23. באדיבות המצולמים
המחבלים הקפידו לתעד את הטבח. תיעוד של תחילת המתקפה על קיבוץ בארי/באדיבות המצולמים

מחקירות המחבלים עולה כי בכל חוליה היו אחראים שני מחבלים לתעד את הטבח - אחד שהפעיל מצלמת גו-פרו, ואחר עם מצלמה שהעבירה בשידור ישיר את מסע הטבח ישירות למפקדות חמאס בעזה. היקף המוצגים בתיקי החקירה עצום, והמוצגים שאותרו בכליהם של המחבלים לא משאירים מקום לספק בנוגע לתכנון המקדים של הטבח: ממצאים שאותרו במכשירי הטלפון של המחבלים מצביעים על הכנה מדוקדקת שארכה שנים למתקפה הרצחנית, כולל הוראות מפורטות להכנת מטענים וחומרי נפץ. עוד עלה מחקירת המחבלים, כי בחמאס הקפידו על מידור מירבי בין החוליות: רק מפקדי החוליות ידעו לאן ללכת תחילה, ואילו שאר המחבלים נערכו לביצוע פעולות החטיפה והרצח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully