וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בוניטה רצה למחבלים כדי שילטפו אותה, במותה היא הצילה חיים"

עודכן לאחרונה: 7.11.2023 / 18:24

כלבת המשטרה, שנורתה למוות בידי מחבלי חמאס בשבת השחורה בקיבוץ סופה, הונצחה בטקס מרגש. אביעד, חבלן משטרה שאימץ אותה: "הכרתי אותה במהלך השירות, זו הייתה אהבה ממבט ראשון". על מותה: "גילינו שהיא הסיחה את דעתם של המחבלים, ובזכותה הם לא נכנסו לבתים אחרים בקיבוץ"

ווידאו: מנציחים את הכלבה בוניטה שנורתה על ידי מחבלי חמאס/צילום: דוברות משטרת ישראל

בוניטה, כלבת משטרה לשעבר שנרצחה באכזריות בידי מחבלי חמאס בשבת השחורה בקיבוץ סופה, הונצחה היום (שלישי) בטקס מרגש במכללה הלאומית לשוטרים, ואף נחנך לוח זיכרון לזכרה. בוניטה התגוררה אצל משפחת כהן. אב המשפחה אביעד משרת במשטרה בתפקיד חבלן ובמהלך שירותו נחשף לבוניטה והחליט לאמצה כשתפרוש מהשירות.

כאשר הגיעו המחבלים לכיוון הבית שבו שהתה בוניטה, היא החלה לרוץ לכיוונם במטרה לשחק כהרגלה, אלא שהמחבלים ירו בה למוות באזכריות ואף תיעדו את המקרה והפיצו אותו ברשת. לאחר מכן דילגו המחבלים על הבית ממנו יצאה ובכך ניצלו חיי המשפחה.

מנציחים את הכלבה בוניטה שנורתה למוות על ידי מחבלי חמאס. 7 באוקטובר 2023. דוברות משטרת ישראל
רגע הירי של מחבל החמאס בכלבה בוניטה/דוברות משטרת ישראל

"את בוניטה הכרתי במהלך השירות שלי כחבלן כשהייתי יוצא לסריקות", אמר אביעד. "זו הייתה אהבה ממבט ראשון, ביקשתי שביום שהיא משתחררת אני אקח אותה הביתה, ובאמת כשהיא יצאה לפנסיה לקחתי אותה והיא גדלה אצלנו.

"בשבת השחורה עם פרוץ הלחימה ועם כניסת המחבלים לקיבוץ סופה שאני מתגורר בו, בוניטה הייתה בבית שמעה את הפיצוצים ואת היריות, ורצה לכיוון המחבלים ברגע שנכנסו לאחד הבתים. היא רצה אליהם במטרה שילטפו אותה, אך באותו רגע מחבל ירה בה והרג אותה. מהסיפורים שאנחנו שומעים אחרי זה גילנו שזה הסיח את דעתו ומנע ממנו להיכנס לבתים של חברים שלנו, ובכך היא הצילה חיים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully