וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אוהבת את כולכם - תודה על התמיכה": הסרטון המרגש של השוטרת שנהרגה בפיגוע

7.11.2023 / 11:37

רפ"ק דור ביטון, מ"פ לביא בגדוד העיר העתיקה במג"ב ירושלים, ספד לרוס אלישבע רוז איידה לובין, שנהרגה אתמול סמוך לשער הפרחים: "היא הייתה לוחמת ערכית עם מצפן מוסרי גבוה"

סרטון אחרון שבו מתועדת סמל-שני רוס אלישבע רוז איידה לובין/דב הלפרן

"רוז עלתה לארץ באוגוסט 2021 לבדה מתוך רצון לשרת במשמר הגבול. כבר במסלול ההכשרה הראשוני היא בלטה לחיובי במקצועיותה ובאופיה המיוחד". כך אומר רפ"ק דור ביטון, מ"פ לביא בגדוד העיר העתיקה במג"ב ירושלים, בו שירתה סמל-שני רוס אלישבע רוז איידה לובין, שנרצחה אתמול על ידי מפגע סמוך לשער הפרחים.

בסיום הליך ההכשרה שובצה רוז במג"ב ירושלים לשירות בפלוגה מבצעית. במהלך השירות הסדיר שלה הוסכמה כמדריכת חדר כושר והייתה פעילה בכל התחום של כושר מבצעי. "רוז הייתה הראשונה להתייצב לכל משימה ודרשה מעצמה ומהסובבים שלה לעשות את המוטל עליהם בצורה הטובה ביותר, פרפקציוניסטית בנפשה", מספר לביא, "רוז הייתה לוחמת ערכית עם מצפן מוסרי גבוה, הייתה מלאת שמחת חיים ואוהבת אדם, החיוך היה על פניה כדרך קבע".

רוז התגוררה בעוטף עזה ביישוב 'סעד' והתגוררה עם משפחה מאמצת. "במתקפת הטרור בגבורתה לקחה רוז חלק במאמץ ההגנה על היישוב. במשמר הגבול ובפרט בירושלים פועלים מפרוץ הלחימה בכוחות מתוגברים, תוך משנה ערנות גבוהה למניעת אירועים העלולים לסכן את שלומם וביטחונם של אזרחי המדינה, כל זאת עם אפס סבלנות לאירועי הסתה לטרור והפרת הסדר הציבורי. המחיר שאנו משלמים הוא כבד ונכונו לנו משימות רבות, אך לוחמינו נחושים וחדורי מוטיבציה לפעול בכל מקום ובכל זמן לכל משימה אליה נידרש. לוחמי מג"ב ימשיכו להיות חומת המגן של המדינה".

  • עוד באותו נושא:
  • מג"ב
  • פיגוע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully