וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטען חבלה התפוצץ ליד כוח צה"ל ברצועה

15.3.2003 / 12:08

לא היו נפגעים באירוע; פלסטיני שתיכנן אתמול ליידות בקבוקי תבערה ליד קלקיליה ניסה לברוח מהחיילים, נפל לתוך נקיק ונהרג; 11 פלסטינים נהרגו ביממה האחרונה מאש צה"ל ברחבי הגדה

בדרום רצועת עזה התפוצץ הבוקר מטען חבלה ליד כוח של צה"ל שסייר באוזר דהנייה. איש לא נפגע ולא נגרם נזק. בקול ישראל דווח כי המטען הכיל עשרות קילוגרמים של חומר נפץ. שמונה מבוקשים פעילי חמאס נעצרו הלילה באזור חברון ובאזור קלקיליה.

פלסטיני נהרג אמש ושני חבריו נפצעו, לאחר שתכננו ליידות בקבוקי תבערה לעבר מכוניות ונמלטו מחיילי צה"ל, באזור הכפר עזון שליד קלקיליה. חבריו נפצעו קל ברגליהם מירי החיילים, ונעצרו. 11 פלסטינים פעילים בארגונים האיסלאמיים נהרגו מאז אמש בתקריות עם צה"ל, בצפון הגדה. לפחות 12 פעילים נוספים נעצרו.

מצה"ל נמסר, כי חיילים מכוח תותחנים הבחינו בשלושה פלסטינים שתכננו ליידות בקבוקי תבערה לעבר מכוניות בכביש, וירו לעברם לאחר שהבקבוקים כבר הוצתו. אחד הפלסטינים ניסה לברוח. בגלי צה"ל דווח כי לטענת הצבא הוא נפל לתוך נקיק, שבר את מפרקתו ומת. רופא צבאי שבדק את גופתו לא מצא סימני פגיעה מירי.

בטול כרם נזרק אתמול אחר הצהריים מטען לעבר כוח מג"ב. מצפון לרמאללה נורתה אש לעבר כוח צה"ל. לא היו נפגעים. בקול ישראל דווח כי בכפר באזור רמאללה נעצר חשוד במעורבות בטרור.

שישה פלסטינים נהרגו אתמול בבוקר במחנה הפליטים ג'נין בקרב עם חיילי יחידת דובדבן. לצה"ל לא היו נפגעים. מקורות צבאיים מסרו כי המסתערבים נכנסו למחנה הפליטים כדי לעצור חוליה של הג'יהאד האיסלאמי. מקורות פלסטיניים טענו כי בפעולה השתתף גם כוח שריון. לדברי תושבים במחנה, כ-10 טנקים ונגמ"שים ישראליים הקיפו את הבית שבו הסתתרו פעילי הג'יהאד.

השישה נהרגו בחילופי אש עם הכוחות שכיתרו את הבית. מקורות צבאיים מסרו כי ארבעה מההרוגים נפגעו בתוך בית, אחד על הגג ואחד ברחוב. ההרוג ברחוב הוא פעיל תנזים, ויתר ההרוגים פעילי ג'יהאד. בפעולה נתפסו לפחות ארבעה כלי נשק. ברשות ההרוגים היו גם מדי צה"ל עם תגים של יחידות שונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully