וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלנט והרמטכ"ל לבלינקן: הפוגה בלחימה - רק עם שחרור חטופים

3.11.2023 / 15:22

שר הביטחון הבהיר לשר החוץ האמריקני את עמדת ישראל: "אני מדבר בעניין הזה בשם רבע מיליון חיילים והמשפחות שלהם - זה אומר מיליונים של ישראלים - זה מה שהם חושבים. הם רוצים שהחטופים ישוחררו"

בווידאו: חשיפת והשמדת מנהרות של חמאס בעזה/צילום: דו"צ

שר הביטחון יואב גלנט אמר לשר החוץ האמריקני אנתוני בלינקן במהלך פגישתו עם קבינט המלחמה, כי ישראל לא תסכים להפוגה בלחימה בעזה ללא החזרה של חטופים, כך לפי שני מקורות ישראלים שמעורים בתכני הפגישה.

המקורות ציינו כי גלנט אמר לבלינקן כי הגדלה של סיוע הומניטארי לעזה היא דבר אחד וישראל מוכנה לעשות זאת ורואה עין בעין בנושא עם ארה"ב, אבל הפוגה בלחימה היא דבר אחר לגמרי.

גלנט הציג לבלינקן תמונה של כל הילדים החטופים וסיפר לו על אביגיל עידן בת 3 - אזרחית אמריקנית - שהוריה נרצחו והיא נחטפה לעזה ע"י חמאס.

מזכיר המדינה של ארצות הברית אנתוני בלינקן ושר הביטחון יואב גלנט בהצהרה משותפת. 16 באוקטובר 2023. אריאל חרמוני, משרד הביטחון
ישראל לא תתפשר. גלנט ובלינקן/משרד הביטחון, אריאל חרמוני

"אני מדבר בעניין הזה בשם רבע מיליון חיילים והמשפחות שלהם - זה אומר מיליונים של ישראלים - זה מה שהם חושבים. הם רוצים שהחטופים ישוחררו", אמר גלנט לבלינקן.

המקורות ציינו כי הרמטכ"ל הרצי הלוי שסקר את מהלך הלחימה בפני בלינקן חזר גם כן על אותו המסר לגבי סירוב להפוגה שלא תכלול שחרור חטופים. שאר שרי קבינט המלחמה חזרו גם כן על המסר הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully