וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיגוע ירי בצפון השומרון: אלחנן קליין, בן 29, נהרג בדרך חזרה מהמילואים

עודכן לאחרונה: 2.11.2023 / 16:21

קליין נהג בין ההתנחלויות עינב לשבי שומרון, והתהפך עם רכבו בעקבות הירי. הוא הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים. לפני שנה הוא זכה בתעודת הצטיינות ממפקד אוגדת איו"ש על חלקו בהריגה של מחבל

בווידאו: הרוג בפיגוע ירי בשומרון - נורה והתהפך עם רכבו/צילום: מד"א

גבר בן 29 נהרג היום (חמישי) בצפון השומרון, בכביש 557, בין ההתנחלויות עינב לשבי שומרון וסמוך לכפר בית ליד, בפיגוע ירי. רכבו של הגבר התהפך, וצוותי מד"א קבעו את מותו בזירה. כוחות צה"ל פתחו במרדף אחרי המחבלים, וחסמו כבישים באזור.

"כשהגענו למקום ראינו בשיחים, בצד הכביש רכב הפוך על הגג", סיפר בנצי לנדסברג, חובש בכיר במד"א שהוזעק למקום. "נהג הרכב, גבר בשנות ה-30 היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה ועם פציעות חודרות. ביצענו בדיקות רפואיות ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו".

מדובר בפיגוע ירי בתוך פחות משבוע בשומרון, ביום שני מחבלים פתחו בירי לעבר רכב ישראלי סמוך לצומת שבי שומרון, ללא נפגעים. עם פרוץ המלחמה תוגברו כוחות צה''ל בצירים, לצד גל מעצרים נרחב של מחבלים במוקדי הטרור בג'נין ושכם.

אלחנן קליין בן 30 נרצח שהיה בעודו חזרה ממילואים. 2 בנובמבר 2023. באדיבות המשפחה
אלחנן קליין בן 30 נרצח שהיה בעודו חזרה ממילואים. 2 בנובמבר 2023/באדיבות המשפחה

ההרוג הוא אלחנן קליין, נשוי ואב לשלושה מההתנחלות עינב שבשומרון. קליין, יליד שדמות מחולה, היה בדרכו חזרה מהמילואים. אשתו, מורה לספורט, בהריון עם בנם הרביעי. לפני שנה הוא זכה בתעודת הצטיינות ממפקד אוגדת איו"ש על חלקו בהריגה של מחבל.

"בצער רב ובלב דואב התבשרנו הבוקר על הרצחו של חברינו היקר והאהוב אלחנן קליין", נמסר מהיישוב עינב. "במלחמה הקשה שעם ישראל מתמודד איתה, עינב איבדה אדם ענו, מאיר פנים, שמח, גיבור ומלא בנתינה שהשפיע בעינב רבות על כל מי שהיה סביבו. הישוב עינב כולו אבל עם המשפחה על האובדן הנורא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ירי לעבר רכב בכביש 557, 2 בנובמבר 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
זירת התקרית, היום/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ביום שני נדקר שוטר מג"ב ונפצע באורח קשה ליד תחנת הדלק מנדלבאום בכביש 1 (ירושלים-תל אביב). כוחות גדולים של משטרה הוזעקו לזירה, רדפו אחרי החשוד וירו בו, סמוך לתחנת הרכבת הקלה בשכונת שייח ג'ראח.

בבוקר אותו יום, הגיע המחבל, תושב מזרח ירושלים כשהוא חמוש בסכין לתחנת הדלק. המחבל דקר את השוטר בפלג גופו העליון, חטף את נשקו, ניסה לירות בו ללא הצלחה ונמלט מהמקום. כתוצאה מכך, נפצע הלוחם באורח קשה ופונה לבית החולים שערי צדק שבעיר. לוחמי מג"ב שהיו במקום ירו במחבל, ובהמשך נתפסה הסכין שלפי החשד שימשה לביצוע הפיגוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully