וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ביידן מעריך שימיו של נתניהו ספורים

עודכן לאחרונה: 2.11.2023 / 7:38

על פי דיווח באתר האמריקני פוליטיקו, נשיא ארה"ב ויועציו דנו באפשרות שראש הממשלה לא ישרוד בכיסאו זמן רב, וכי ביידן אף העביר את "הלך הרוח" הזה לנתניהו בשיחות שקיים איתו לאחרונה. בבית הלבן מכחישים את הדיווח: "הנושא לא נדון בעבר ע"י הנשיא, והוא לא נדון כעת"

בווידאו: הצהרת נשיא ארה"ב ביידן בישראל בה הוא מבהיר השבת החטופים היא בעדיפות עליונה/צילום: רויטרס

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן מעריך שימיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בכיסאו "ספורים" - כך דיווח הערב (רביעי) האתר האמריקני פוליטיקו. על פי הדיווח, ביידן ויועציו דנו בנושא, ונשיא ארצות הברית אף העביר את הלך הרוח הזה לנתניהו בשיחות שקיים איתו לאחרונה. "ביידן אף הציע לנתניהו לחלוק לקחים עם יורשו", נכתב בדיווח.

לפי הדיווח, הנושא עלה לאחרונה בהתייעצויות שנערכו בבית הלבן בהשתתפות ביידן, לאחר ביקורו של הנשיא בישראל. בדיווח נכתב כי בפגישות של ביידן עם נתניהו בזמן ביקורו בישראל, ייעץ לו הנשיא לקחת בחשבון תרחיש בו הוא מוחלף בזמן שהמלחמה בעזה מתנהלת.

הצהרות נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ורה"מ בנימין נתניהו מלון קמפינסקי,ת"א 18 באוקטובר 2023. חיים צח, לשכת העיתונות הממשלתית
ביידן ונתניהו בישראל/לשכת העיתונות הממשלתית, חיים צח

על פי גורם אמריקני, בממשל ביידן מצפים שנתניהו ימשיך בתפקידו בחודשים הקרובים, או עד שהשלב הראשון של המלחמה יסתיים. "החברה בישראל צריכה לקיים חשבון נפש על מה שקרה", אמר הגורם.

דוברת המועצה לביטחון לאומי בבית הלבן אדריאן ווטסון הכחישה את הדיווח: "התיאור שמופיע בכתבה בפוליטיקו הוא שקרי. הנושא לא נדון בעבר ע"י הנשיא ביידן והוא לא נדון כעת. אנחנו מתמקדים בטיפול במשבר הנוכחי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully