וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: הדייל סימם תינוקת בוכה במהלך טיסה

14.3.2003 / 13:55

דייל אמריקאי התעצבן כשהתינוקת בת השנה וחצי בכתה; הציע 3 פעמים לאמה לתת לה מיץ תפוחים; הילדה לגמה מהמיץ והאם הבחינה שהוא מר ומוקצף; בדיקה הוכיחה שהמשקה נמהל בתרופת הרגעה

דייל אמריקאי נעצר אתמול בחשד שמהל את מיץ התפוחים של תינוקת בת שנה וחצי בסם הרגעה כדי שתפסיק לבכות, במהלך טיסה מאמסטרדם לדטרויט. סוכנות הידיעות איי.פי מדווחת כי דניאל ריד קאניגהאם, 33, דייל בחברת "נורת'ווסט אירליינס", נחקר בחשד שבמהלך הטיסה, השתמש שלא כחוק בסם ההרגעה שניתן בארה"ב רק על סמך מרשם רופא, כדי להשתיק את הילדה. למרבה המזל התינוקת לא נפגעה מהסם.

אמה של התינוקת, ביט טרנר, אמרה לחוקר האף.בי.איי, טרי בות', כי הדייל נראה היה עצבני מאוד כשהתינוקת התחילה לבכות ולצרוח במהלך הטיסה. על פי דו"ח החקירה, קאניגהאם, הציע להביא לתינוקת מיץ תפוחים 3 פעמים לפני שהאם הסכימה.

לאחר שבתה לגמה מהמיץ, טעמה ממנו טרנר בעצמה, אז שמה לב כי הוא מריר וכי הוא מוקצף יתר על המידה. כמו כן כשהסתכלה לתוכו ראתה כי צפים עליו כתמים בצבע כחול ולבן. עשרה ימים מאוחר יותר לקחה את המיץ לבדיקה במעבדות של אוניברסיטת נובי במישיגן, שאישרו כי אכן המיץ נמהל ב"זנקס", תרופה פסיכיאטרית שניתנת ללוקים בהתקפי חרדה ופאניקה. התרופה גורמת בין השאר לסחרחורות, עייפות ושינה. מנהל המזון והתרופות האמריקאי, אף.די.איי, לא מאשר מתן התרופה לילדים מתחת לגיל 18.

קאניגהאם, הכחיש כי סימם את הילדה בחקירתו באף.בי.איי. במהלך החקירה התגלה כי בטיסה אחרת בחודש אוקטובר, קאניגהאם גם ייבא לארה"ב שלא כחוק 100 טבליות של תרופות שונות החייבות בפיקוח האפ.די.איי. בין החומרים היה קסנקס וואליום. דוברת נורת'ווסט אמרה כי הדייל החל את עבודתו בחברה בשנת 1998 עד לחודש דצמבר האחרון, אך סירבה לתת פרטים נוספים בעניינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully