וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה בעקבות מינוי צבי סוכות ליו"ר ועדת המשנה של ועדת החוץ לביטחון: "פירומן וגזען"

עודכן לאחרונה: 2.11.2023 / 22:07

ח"כ צבי סוכות (הציונות הדתית) מונה היום ליו"ר ועדת המשנה של ועדת החוץ הביטחון, העוסקת בענייני יהודה ושומרון. מרב מיכאלי: "אדם שחלומו הרטוב לדרדר את ישראל לזירה נוספת ביהודה ושומרון"

בווידאו: דובר צה"ל מתייחס לאיום החות'ים בתימן/צילום: דובר צה"ל

ח"כ צבי סוכות (הציונות הדתית) מונה היום ליו"ר ועדת המשנה של ועדת החוץ הביטחון, העוסקת בענייני יהודה ושומרון. סוכות החליף בתפקיד את חברו למפלגה, ח"כ משה סולומון, שסיים לכהן כחבר ועדה ומונה לתפקיד סגן יו"ר הכנסת.

‏יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ מרב מיכאלי, מתחה ביקורת על ההחלטה וכתבה בתגובה כי "מי שצריך עוד הוכחה למה אסור לחכות וצריך להחליף את נתניהו עכשיו - נתניהו קיבל את ההחלטה למנות את צבי סוכות ליו"ר ועדת משנה של ועדת חוץ וביטחון לענייני איו"ש. זאת למעשה החלטה להאיץ את הפיצוץ באיו"ש, ממנו מזהירים כל ראשי מערכת הבטחון, לפתוח זירה נוספת ולפגוע במלחמה בחמאס".

מיכאלי טענה כי "סוכות הוא אחד האנשים המסוכנים בישראל: גזען, פירומן, תומך טרור ויעד של השב"כ ונתניהו כמו נתניהו נותן לפירומן לשמור על 700 ליטר דלק. מדובר באדם שחלומו הרטוב זה לדרדר את ישראל לזירה נוספת ביהודה ושומרון. זוהי החלטה מסוכנת שמדגימה שוב כמה נתניהו מסוכן לישראל".

צבי סוכות. צבי גולדברג, אתר רשמי
שוב בלב הסערה. ח"כ צבי סוכות/אתר רשמי, צבי גולדברג

מתנועת אחים לנשק נמסר: "ממשלת ישראל והעומד בראשה ממשיכים להציג מדיניות של אפס אחריות מנהיגותית בזמן מלחמה. בעוד שחיילנו נלחמים בחזית ומסכנים את חייהם, מעדיף הצמד נתניהו-בן גביר לפגוע בביטחון המדינה ולדרדר את ישראל לחזית נוספת ביהודה ושומרון".

אבי דבוש, מנכ"ל "קול רבני לזכויות אדם" שלח מכתב דחוף לשר בני גנץ בדרישה שימנע את מינויו של סוכות, וכתב: "אם יש משמעות להצטרפותך והצטרפות מפלגתך לקואליציה ולממשלת החירום הלאומית, היא חייבת להיות ביטול מינוי שערורייתי זה, שמגלה חוסר רגישות וליקוי מאורות בשעה החמורה ביותר בתולדות ישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • צבי סוכות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully