וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ברחתי בזעקות בכי וגוף רועד": חברי הכנסת צפו בסרט הטבח - ויצאו מזועזעים ונסערים

1.11.2023 / 14:12

הסרט שהופץ לעיתונאים זרים הותר לצפיה עבור חברי הכנסת, שטרם הצפיה הוצעו להם כדורי הרגעה. "מחבלים שמחים מול גופת אישה מרוטשת", סיפרה בזעזוע ח"כ גוטליב. "אל תשנאו אחד את השני, המפלצות שונאות אתכם מספיק", אמרה השרה לשעבר דיסטל. ח"כ לזימי: "רשע טהור ואכזרי"

בווידאו: "התמונות הכי קשות שראיתי בחיי" חברי הכנסת מגיבים לסרטוני הזוועות של חמאס/רוני כנפו

חברי הכנסת צפו היום (רביעי) בתיעוד הטבח בדרום שהופץ בשבוע שעבר לתקשורת הזרה - וכצפוי, הביעו זעזוע רב.

"התמונות הקשות האלה שראיתי עכשיו בלי כל הטשטושים", אמר ח"כ יבגני סובה מישראל ביתנו, "אני לא רוצה לדבר במושגים של 'נקמה, אנחנו ננקום ואנחנו ננצח', אני רוצה לדבר במונחים של תקשורת בינלאומית שפשוט לא מבינה מה קרה ב-7 באוקטובר. אני כעיתונאי עברתי הרבה דברים, 16 שנה הייתי עיתונאי, ראיתי הרבה דברים, אלו התמונות הכי קשות שראיתי בחיים שלי".

סובה אמר כי נקמה היא לא תוכנית פעולה: "אין מלחמה מוצדקת מזאת שאנחנו כרגע מנהלים מול החיות האלו. צריך להסיר את האיום על תושבי המדינה, על העם היהודי, זו תוכנית הפעולה שלנו. אני חושב שצריך לשקול לשדר את הדברים האלו לעמיתים שלנו בפרלמנטים גם באירופה, גם בכל מדינה שיש לנו יחסים איתה, אני חושב שהם צריכים לראות את התמונות האלו, ולא יהיו להם הרבה שאלות אחרי הצפייה".

חבר הכנסת אלמוג כהן בתגובה לסרט הזוועות שבוצעו בתושבי העוטף ב-7 באוקטובר.. רוני כנפו
חבר הכנסת אלמוג כהן בתגובה לסרט הזוועות שבוצעו בתושבי העוטף ב-7 באוקטובר./רוני כנפו

"מחוץ לאולם עומד רופא הכנסת ומציע כדורי הרגעה לפני צפייה", כתבה שרת ההסברה לשעבר גלית דיסטל בחשבון הטוויטר שלה. "מעולם לא לקחתי כדור כזה, היום לקחתי בלי לחשוב פעמיים. החזקתי מעמד בתוך האולם חמש דקות, ואז ברחתי בזעקות בכי וגוף רועד".

"אני כותבת לכם את המילים הבאות מתוך התקף חרדה שלא חוויתי כמותו בחיים: אל תשנאו אחד את השני, המפלצות שונאות אתכם מספיק", הוסיפה דיסטל. "כל בדל של התקוטטות פנימית הוא בזבוז אנרגיה משוגע ומטופש להחריד. תשקיעו את האנרגיה הזאת בדבר אחד: מחיקת כל עזה מעל פני האדמה.
דרוש כאן צה"ל נוקם ואכזר, כל דבר פחות מזה - הוא לא מוסרי".

"זוועת העולם שלא העזנו לדמיין", כתבה ח"כ נעמה לזימי ממפלגת העבודה. "הסרט הזה הוא תיעוד הרשע הטהור והאכזרי ביותר מעשה ידי אדם. העולם כולו צריך להחשף לסרט הזה, להישיר מבט על מעשי הטבח של החמאס, של השטן בהתגלמותו. הם צריכים לראות מה צומח בערוגות הטרור והשנאה".

חברת הכנסת נעמה לזימי מגביה לסרט הזוועות שבוצעו בתושבי העוטף ב-7 באוקטובר.. רוני כנפו
חברת הכנסת נעמה לזימי מגביה לסרט הזוועות שבוצעו בתושבי העוטף ב-7 באוקטובר./רוני כנפו
חברת הכנסת קטי שטרית מגביה לסרט הזוועות שבוצעו בתושבי העוטף ב-7 באוקטובר.. רוני כנפו
חברת הכנסת קטי שטרית מגביה לסרט הזוועות שבוצעו בתושבי העוטף ב-7 באוקטובר./רוני כנפו

ח"כ טלי גוטליב מהליכוד הוסיפה: "אנחנו לא היה אותה מדינה שהיינו לפני ה-7 באוקטובר, כי אנחנו במלחמה על השבת החוסן החברתי והנראות הלאומית שלנו. כל טיפה של רחמים מתפרשת כחולשה. אני לא מאמינה בהפרדה בין בלתי מעורבים בעזה לחמאס, החמאס הפעילו אכזריות בלתי נתפסת, זה לא לוחם מול חייל, זה לא קרב, זו אכזריות. צריך למחוק את עזה, אני לא מסוגלת להיות בהקרנה הזאת עוד דקה אחת, אבל תדעו לכם שטבחו בנו, רצחו אותנו וידאו הריגה, חיללו גופות התעללו בילדים, ילדים שראו את ההורים שלהם נרצחים - וזה בעשר דקות של הקרנה, מתוך תאווה וחדווה של התרגשות לראות יהודים מתים".

גם היא קראה להציף את הסרטונים כדי "לראות את הרשעות של שמחת המחבלים הרוצחים אל מול גופת אישה מרוטשת. אין לתאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully