וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחתו של הלוחם שמת מפצעיו תרמה את איבריו: "חמאס הוא חושך, שוהם הביא אור"

עודכן לאחרונה: 1.11.2023 / 14:42

בן הרוש, בן 20 ששירת בסיירת הנח"ל, נפצע קשה ביום הראשון למלחמה בכרם שלום. בשבוע שעבר נקבע מותו ומשפחתו תרמה את איבריו. אביו אילן: "שוהם סיפר שהוא רוצה לתרום את איבריו. הידיעה שהציל חיים נותנת נחמה לצד הכאב הגדול"

יאיר ויזנר, לוחם כיתת כוננות שנפצע קשה בקרב בקיבוץ, שולח סרטון חיזוק לחבריו/באדיבות המצולם

איבריו של שוהם בן הרוש, בן 20 מחיספין ששירת בסיירת הנח"ל, נתרמו על ידי המשפחה לאחר שבשבוע שעבר נקבע אצלו מוות מוחי נשימתי. בן הרוש נפצע אנושות ביום הראשון למלחמה בקרב מול מחבלים בכרם שלום.

ליבו של שוהם הושתל בגבר בן 48 בבית החולים שיבא בתל השומר. בבית החולים גם השתילו את ריאותיו של שוהם בגבר בן 59. הכבד הושתל בגבר בן 61 בבית החולים הדסה והכליות שלו הושתלו באישה בת 69 בבית החולים בילינסון בפתח תקווה ובגבר בן 57 בבית החולים שיבא בתל השומר.

שוהם בן הרוש. באדיבות המשפחה
שוהם בן הרוש/באדיבות המשפחה

אילן, אביו של שוהם, סיפר: "שוהם הוא הילד חמישי מבין ששת ילדינו. הוא היה טוב מראה וטוב לב. בחור שמח ועניו. ידענו שירצה לשרת בקרבי. הוא שירת בפלח"ן נחל, ונשאר שבת בשמחת תורה. שמעתי מסיפורים שלחם בגבורה במוצב של כרם שלום, למנוע מהמחבלים להגיע".

בעניין תרומת האיברים סיפר האב: "הייתה לי התלבטות בין חשיבות העניין לבין הרגש שאמר 'אל תגעו בילד'. כששמעתי מאשתי, אמו של שוהם, שסיפר לה שהוא רוצה לתרום את איבריו, הבנתי שהוא ראה מעבר למה שאני ראיתי וסמכתי על ההחלטה שלו. הידיעה שהציל חיים נותנת נחמה לצד הכאב הגדול". האם מרטין הוסיפה: "מרגישה שכמה שחמאס הם חושך, אנשים כמו שוהם מביאים אור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully