וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: הרגעים האחרונים של נהג האוטובוס ממזרח ירושלים במסיבה ברעים

רגעים אחרי פשיטת המחבלים במסיבה ברעים, הספיק סוהייב ראזם, נהג אוטובוס ממזרח ירושלים, להתקשר הביתה ולהגיד שהכול בסדר. הוא היה בטוח שייחטף לעזה, אבל למרות הערבית השוטפת המחבלים לא נתנו לו צ'אנס

בווידאו: סוהייב ראזם, תושב בית חנינה, נרצח לאחר שעבד כנהג אוטובוס במסיבת הטבע ברעים/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

סוהייב ראזם, בן ה-22, תושב בית חנינה במזרח ירושלים, עבד כנהג אוטובוס במסיבת הטבע ברעים, כשנקלע למתקפה הרצחנית של חמאס ב-7 באוקטובר. רגעים אחרי שפשטו המחבלים על מתחם המסיבה, הוא נתפס על ידם והספיק להתקשר למשפחתו ולהודיע להם שהוא בסדר, ושהם לוקחים אותו איתם לעזה. זה היה סימן החיים האחרון שהתקבל ממנו.

בעקבות שיחת הטלפון, סביב היעלמותו צפו סימני שאלה רבים ושמועות בנוגע לגורלו - כשרבים כולל בבני משפחתו היו בטוחים שהוא נמנה בין החטופים. כעבור עשרה ימים משפחתו קיבלה עדכון נמצאה גופתו באזור המסיבה כשהיא שרופה כליל.

סוהייב רזאם שנרצח במסיבה ברעים. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הערבית הרהוטה לא הספיקה. סוהייב ראזם/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

תיעוד חדש שיוצא היום ממצלמות ה-GoPro של המחבלים חושף שהוא נתפס בידי מחבלי חמאס, אלו תשאלו אותו - וגם אחרי שאמר להם שהוא מוסלמי ממזרח ירושלים בערבית רהוטה, האחרונים לא ריחמו עליו והוציאו אותו להורג.

השבוע, נקבע גם מותו של תושב אבו גוש שנפצע מפגיעה ישירה של רקטה שירה חמאס מעזה לביתו, בצמוד למסגד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully