וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבית הלבן: קיבלנו מהסעודים מסר לפיו הם עדיין מעוניינים בנורמליזציה עם ישראל

31.10.2023 / 20:38

למרות שמאז תחילת המלחמה סעודיה ביקרה את ישראל ולא גינתה את חמאס, אבל דובר הבית הלבן ג'ון קירבי אמר כי הממלכה עדיין מנסה לקדם את עסקת החבילה ביום שאחרי: "האירועים בעזה מקשים להתקדם עכשיו אבל אנחנו עדיין מחויבים לעשות זאת וכך גם הסעודים"

מחאה בזמן נאום אנתוני בלינקן בועדה בסנאט האמריקני, 31 באוקטובר 2023/רויטרס

למה זה חשוב

מאז תחילת המלחמה השמיעה סעודיה התבטאויות ביקורתיות ביותר כלפי ישראל בכל הנוגע לפעולה הצבאית בעזה ולא גינתה את מתקפת הטרור של חמאס.

במוקד החדשות

  • שר ההגנה הסעודי הנסיך חאלד בן סלמאן מבקר בוושינגטון השבוע ונפגש עם בכירים בממשל ביידן ובקונגרס. ביקורו מגיע כמה ימים אחרי שיחת הטלפון בין הנשיא ביידן לבין יורש העצר הסעודי מוחמד בן סלמאן.
  • דובר הבית הלבן ג'ון קירבי אמר בתדרוך לכתבים כי המסקנה של ארה"ב מהשיחות עם שר ההגנה הסעודי ומהשיחה בין הנשיא ביידן ליורש העצר היא שהסעודים עדיין מעוניינים לחזור למסלול של נורמליזציה עם ישראל.
  • "ברור שהאירועים בעזה מקשים להתקדם עכשיו אבל אנחנו עדיין מחוייבים לעשות זאת וזה ברור לנו שגם הסעודים מחוייבים לעשות זאת", אמר קירבי.
הנשיא ביידן, מוחמד בן סלמן וראש ממשלת הודו בלחיצת יד קבוצתית?. ללא, מערכת וואלה!
ביידן ובן סלמאן. ממשיכים להתקדם, למרות הכול/מערכת וואלה!, ללא

תמונת המצב

שר ההגנה הסעודי נפגש אתמול (שני) עם היועץ לביטחון לאומי בבית הלבן ודן עמו במצב בעזה, בצורך להגיע להפסקת אש מידית וכן לגבי האפשרות לחידוש תהליך השלום במזרח התיכון ביום שאחרי המלחמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully