וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה שבועות אחרי: צפו בתושבי שדרות חוגגים את שמחת תורה

31.10.2023 / 19:09

תושבי העיר שפונו לאילת לאחר מתקפת 7 באוקטובר יצאו לטיילת וחגגו את שמחת תורה. ראש העיר אלון דוידי: "זו מלחמה על הבית ועל הרוח". צפו באירוע המרגש

תושבי שדרות חוגגים שמחת תורה באילת/מערכת וואלה!

ב-7 באוקטובר תוכננו הקפות בכל הארץ. תושבי שדרות חיכו לאירוע, ולא האמינו שבשמחת תורה יעברו את האירוע הטראגי בתולדות העיר. עם שוך המתקפה, בה נרצחו יותר מ-30 איש בעיר, פונו רבים מתושביה למלונות שונים באילת. מאות מאותם תושבים יצאו הערב לטיילת כדי לחגוג באיחור את שמחת תורה.

ראש העיר, אלון דוידי: "זאת מלחמה על הבית ומלחמה על הרוח. את שמחת התורה הרסו לנו, אבל אנחנו לא נישבר - הערב הפקנו הקפות שניות לכל המפונים היקרים מהעוטף ושדרות ששוהים באילת. התכנסנו יחד בתהלוכה ותפילה להצלחת מדינת ישראל, חזרתם של כל החטופים לביתם ורפואה שלמה לכל הפצועים. עם ישראל לא מפחד".

"אנחנו נחגוג, תמיד נחגוג, אף אחד לא ישבור אותנו, תמיד נשמח", אומרת זיוה שטרית, שהייתה בין החוגגים והחוגגות, "המתפללים לא סיימו את 'וזאת הברכה' ולא התחילו את 'בראשית', אבל אף פעם לא מאוחר. יש לנו אמונה ותקווה, צבא מספר 1 בעולם, כל המנהיגים שלנו - אנחנו איתכם. ביחד ננצח".

הקרב על שדרות היה חזית אחת במתקפת השבת ההיא. מחבלי חמאס רבים נכנסו לעיר והחלו בחילופי אש עם שוטרים ואזרחים, תוך שהם נכנסים לתחנת משטרה בעיר ומשתלטים עליה. כוחות של צה"ל וימ"מ נכנסו לאירוע ובסיום קרב הרגו את כל המתבצרים בתחנה.

תושבי שדרות חוגגים את שמחת תורה 31.10.2023/יניב כליף

כמו שאר יישובי עוטף עזה, גם שדרות הוכרזה לאחר תחילת המלחמה שטח צבאי סגור. התושבים המפונים ימשיכו לשהות באילת. לפחות הערב הם הצליחו לחייך מעט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully