וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מחאה פרו-פלסטינית קולנית בזמן דברי בלינקן בסנאט

רויטרס

31.10.2023 / 17:18

בזמן ששר החוץ ביקש להעניק סיוע של 14.3 מיליארד דולר לישראל, מוחים בקפיטול הניפו ידיים "מגואלות בדם", צעקו והוצאו מהאולם. שר ההגנה אוסטין: "אם המתקפות על בסיסי ארה"ב יימשכו - נגיב"

מחאה בזמן נאום אנתוני בלינקן בועדה בסנאט האמריקני, 31 באוקטובר 2023/רויטרס

המחאה הפרו פלסטינית בארצות הברית הגיעה עד לקפיטול היל. במהלך שימוע בסנאט בעד סיוע לישראל חווה שר החוץ אנתוני בלינקן הפרעה לא שגרתית, כשהופרע פעם אחר פעם על ידי נוכחים באולם.

בלינקן ושר ההגנה לויד אוסטין צידדו בשימוע בעד סיוע בגובה של 14.3 מיליארד דולר לישראל ו-61 מיליארד דולר לאוקראינה. כששר החוץ נשא דבריו, קבוצה של מוחים פרו-פלסטינים הניפו את ידיהם באוויר כשהן מוכתמות בצבע אדום. הם החלו לצעוק "הפסקת אש עכשיו", "הגנו על הילדים בעזה" ו"תפסיקו לתמוך ברצח עם", לפני שסולקו מהאולם על ידי אנשי האבטחה.

בלינקן לא הגיב למוחים, אבל כשנשאל לאחר מכן על האפשרות להפסקת אש אמר שהיא תסייע רק לחמאס. עם זאת, היא נשקלת מסיבות הומניות. "אנחנו כן מאמינים שצריך לשקול הפסקת אש כדי לעזור לאלה שזקוקים וכדי להגן על אזרחים".

אוסטין היה חריף יותר והתייחס למתקפות האזוריות. בסיסים אמריקניים הותקפו כ-20 פעם מאז ה-17 באוקטובר, כשגם השיגורים לישראל מקצינים את המצב. "אם המתקפות האלה לא ייפסקו אנחנו נגיב", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully