וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפקד פיקוד דרום לחיילים בעזה: "כולם מביטים בנו כעת, נכה את האויב המתועב"

עודכן לאחרונה: 31.10.2023 / 12:20

בצה"ל פרסמו שיחת קשר של אלוף ירון פינקלמן לכוחות היבשה הפועלים ברצועת עזה. "אין תוצאה אחרת מלבד ניצחון", אמר מפקד פיקוד דרום. "גם תושבי בארי, שדרות וכל עם ישראל סומכים עליכם, נועו למשימותיכם והכו באויב". האזינו

בווידאו: אלוף פיקוד דרום במסר בקשר ללוחמים בעזה/צילום: דובר צה"ל

דובר צה"ל פרסם בצהריים (שלישי) שיחת ברשת הקשר של מפקד פיקוד דרום, אלוף ירון פינקלמן, לכוחות היבשה הפועלים ברצועת עזה במסגרת הפעולה הקרקעית המוגבלת לעת עתה. "כולם מביטים בנו כעת. כמוני, הם סומכים עליכם ומאמינים בכם. אתם דור הניצחון".

הפעילות הקרקעית של צה"ל ברצועה, 29 באוקטובר 2023. דובר צה"ל
הפעילות הקרקעית של צה"ל ברצועה, 29 באוקטובר 2023/דובר צה"ל
הרמטכ״ל, רב-אלוף הרצי הלוי ומפקד פיקוד הדרום, אלוף ירון פינקלמן באוגדת עזה. דובר צה"ל
אלוף פינקלמן עם הרמטכ"ל הלוי/דובר צה"ל

עוד אמר אלוף פינקלמן: "אנחנו יוצאים למתקפה על החמאס וארגוני הטרור ברצועת עזה. מטרתנו היא אחת, ניצחון. לא משנה כמה תהיה ארוכה הלחימה, כמה קשה, אין תוצאה אחרת מלבד ניצחון. נילחם במקצועיות ובעוצמה לאור ערכי צה"ל עליהם חונכנו, ובראשם הדבקות במשימה והחתירה לנצחון. אנו נילחם בסמטאות, נילחם במנהרות, נילחם היכן שצריך. נכה את האויב המתועב מולו אנו עומדים".

לסיום אמר: "אחיי הלוחמים, התושבים של בארי, שדרות, ניר עוז, כפר עזה וישובי מערב הנגב ואיתם כל עם ישראל, כולם מביטים בנו כעת. כמוני, גם הם סומכים עליכם ומאמינים בכם, אתם דור הניצחון. כאן קודקוד, נועו למשימותיכם, הכו באויב, סוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully