וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפקד גולני במכתב ללוחמים: "עיניי עם ישראל נשואות אלינו - נשמיד את האויב"

עודכן לאחרונה: 31.10.2023 / 6:28

"נשמיד את האויב שטעה לחשוב שיכול לעמוד בפנינו. נצבע את התפקידנו בתחושת שליחות, זוהי מלחמה על הבית", הצהיר ללוחמי גולני מפקד החטיבה אלוף במיל' יאיר פלאי, במכתב ששלח. "היו אמיצים, ומקצועיים, הרוח של גולני תביא את הניצחון", בירך את חייליו

בווידאו: הערכת מצב של אלוף פיקוד הדרום בתוך שטח רצועת עזה/צילום: דובר צה"ל

מפקד חטיבת גולני, האלוף במיל' יאיר פלאי, שלח אמש הבוקר (שלישי) מכתב ללוחמי חטיבתו, ימים לאחר תחילת הכניסה הקרקעית של כוחות צה"ל לשטח רצועת עזה: "זמן ההתקפה הגיע. עיניי עם ישראל נשואות אלינו כעת; חטיבת גולני תביס את האויב", כתב.

"נשמיד את האויב שטעה לחשוב שיכול לעמוד בפנינו. נצבע את התפקידנו בתחושת שליחות, מתוך מחויבות למדינה שלנו, כדי להשיב את הביטחון לתושביה, זוהי מלחמה על הבית".

"עברו כשלושה שבועות מאז שבת ה-7 באוקטובר, בה הופתענו, חווינו מכה קשה, איבדנו אזרחים רבים ואחים לנשק", חזר פלאי לתקיפת חמאס ולמאמץ ההגנה על יישובי הדרום אליו נקראו גם לוחמי גולני: "בקרבות קשים, בחירוף נפש וגבורה שלא תיתאר נלחמתם על היישובים והמוצבים בעוטף עזה. בכל צעד וצעד שלנו, אנו נזכור בליבנו את המראות, הנופלים והפצועים שלחמו בגבורה בלתי מתפשרת במלחמה הקשה".

פעילות כוחות צה"ל ברצועת עזה. 31 באוקטובר 2023. דובר צה"ל
"רוח גולני תביא את הניצחון"/דובר צה"ל
מכתב מפקד גולני ללוחמיו: "עיניי ישראל נשואות אלינו, נשמיד את האויב". 31 באוקטובר 2023. דובר צה"ל
המכתב המלא/דובר צה"ל

"לוחמים יקרים, היו אמיצים, היו רעים אחד לשני, היום דרוכים, היו מקצועיים, היו נחושים ובעלי ביטחון, ולפני הכל, המשיכו לפעול לפי הרוח של גולני. הרוח הייחודית של חטיבת העם, שנמצאת 75 שנה בחוד החנית של צה"ל", בירך פלאי את לוחמיו, והדגיש בפניהם את גודל תפקידם: "המקצועיות שלנו, תקבע את התוצאה. הרוח שלנו רוח גולני, תביא את הניצחון. זה הזמן שלנו, הזמן של גולני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully