וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארדן ענד טלאי צהוב באו"ם - ותקף, יו"ר יד ושם יצא נגד: "מבזה את קורבנות השואה"

עודכן לאחרונה: 31.10.2023 / 8:23

השגריר באו"ם נאם במועצת הביטחון והשווה בין שתיקת העולם בעת זוועות השואה לשתיקת חברי המועצה מול טבח חמאס ב-7 באוקטובר: "אנטישמים יודעים ששחיטת יהודים שוב מתקבלת בעולם בשתיקה. יו"ר יד ושם: "על הדש נשים היום דגל כחול-לבן ולא טלאי צהוב"

מזכ"ל האו"ם נפגש משפחות של בני ערובה המוחזקים בעזה/רויטרס

שגריר ישראל באו"ם, גלעד ארדן, נאם אמש (שני) בדיון מועצת הביטחון, ותקף את שתיקתה אל מול זוועות מחבלי חמאס ב-7 באוקטובר: "כשסבא שלי וילדיו נשלחו לאושוויץ, העולם שתק. כשאשתו ושבעת ילדיהם נשלחו לתאי הגזים, העולם שתק. כשהגופות שלהם נשרפו לצד מיליוני תינוקות יהודיים, העולם שתק", השווה ארדן את שתיקת האו"ם היום לשתיקת הקהילה הבינלאומית לזוועות השואה: "אם המועצה הזו הייתה מתכנסת ביוני 1944, היא הייתה עוסקת בכמות הדלק שיש לנאצים ובמספר ההרוגים הגבוה שיש לגרמניה מול בריטניה. הייתם קוראים להפסקת אש עוד לפני שהרוסים השתלטו על סטאלינגרד".

ארדן ומשלחתו הגיעו לדיון כשהם עונדים טלאי צהוב על בגדיהם, והתחייבו לדבוק בכך בביקוריהם הבאים בדיוני המועצה "עד שנחסל את חמאס הנאצי ועד שמועצת הביטחון תפסיק לשתוק ותגנה את טבח 7 באוקטובר".

"נוכח שתיקת האו"ם, אויבינו קיבלו תעוזה. האנטישמים בכל העולם מרימים ראש. הם ראו שהמועצה הזו אפילו לא מגנה את הרוצחים הנאצים. הם ראו את העצרת הכללית של האו"ם מריעה למאמצים למנוע מאיתנו להגן על עצמנו. הם שמעו את מזכ"ל האו"ם מביע 'הבנה' לטבח הנאצי. זו הסיבה שאנחנו רואים היום את העלייה הקיצונית ביותר בשנאת יהודים, מאז חוקי נירנברג. האנטישמים קיבלו כוח. כעת הם יודעים ששחיטת יהודים שוב מתקבלת בעולם בשתיקה".

שגריר ישראל באו"ם גלעד ארדן עונד טלאי צהוב בדיון מועצת הביטחון. 31 באוקטובר 2023. דוברות משלחת ישראל לאו"ם, אתר רשמי
שגריר ישראל באו"ם גלעד ארדן עונד טלאי צהוב בדיון מועצת הביטחון. 31 באוקטובר 2023/אתר רשמי, דוברות משלחת ישראל לאו"ם

השגריר השווה בנאומו את חמינאי להיטלר: "משטר האייתוללות הוא המשטר הנאצי של ימנו, חמינאי הוא הפיהרר העומד בראשו, והצבא שלהם כולל את חמאס, הג'יהאד האסלאמי הפלסטיני, חיזבאללה, החות'ים, משמרות המהפכה וארגוני טרור נוספים".

"אם להיטלר היה חשבון טוויטר, הוא היה נראה בדיוק כמו חשבון הטוויטר של חמינאי".

בסיום דבריו, ארדן הבהיר בפני חברי המועצה כי חרף שתיקתם, ישראל תמשיך להגן על עצמה במלחמה מול חמאס בעזה: "עם ישראל חזק, אי אפשר לשבור אותנו, ואנחנו לא הולכים לשום מקום. רבים ניסו להשמיד אותנו, אבל אנחנו כאן כדי להישאר. ישראל תנצח, תרסק את חמאס ותשיב את החטופים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

יור יד ושם דני דיין יצא נגד מעשיו של ארדן: "הצטערנו לראות את חברי משלחת ישראל לאו"ם עונדים טלאי צהוב. מעשה זה מבזה הן את קורבנות השואה והן את מדינת ישראל. הטלאי הצהוב מסמל חוסר אונים של העם היהודי והיותו נתון לחסדי אחרים. כיום יש לנו מדינה עצמאית וצבא חזק. אנו אדונים לגורלנו. על הדש נשים היום דגל כחול-לבן, לא טלאי צהוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully