וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יועץ רה"מ אוריך מסתובב על מדי ב' בקריה - למרות שלא גויס למילואים

עודכן לאחרונה: 29.10.2023 / 22:18

יועץ התקשורת ואחד ממקורבי נתניהו נצפה בלשכת רה"מ לבוש מדי ב', למרות שלא גוייס. מטעמו לא נמסרה תגובה. לפי פקודת מטכ"ל, חל איסור ללבישת מדי צה"ל למי שאינו חייל

נתניהו לחיילי גולני בשטח כינוס ליד עזה: "הולכים לנצח, כל עם ישראל מאחוריכם"/רועי אברהם /לע"מ, סאונד: יחזקאל קנדיל /לע"מ

יועץ התקשורת של ראש הממשלה נתניהו, יונתן אוריך, נצפה בימים האחרונים בלשכת רה"מ בקריה כשהוא לבוש מדי ב' של צה"ל - זאת על אף שלא גויס לשירות מילואים. אוריך, אחד מיועציו ודובריו הפוליטיים הקרובים ביותר בכוורת ראש הממשלה, שירת בעבר בדובר צה"ל, אולם הוא לא גויס במלחמה.

מטעמו של אוריך לא נמסרה תגובה לידיעה, שפורסמה לראשונה בכאן 11, והוא אינו השיב לשאלה מדוע הוא לובש מדים על אף שאינו משרת במילואים במהלך המלחמה. לפי פקודות מטכ"ל, חל איסור ללבוש מדי צה"ל, לרבות חלקי מדים, על מי שאינו חייל בשירות סדיר או חייל בשירות מילואים פעיל.

מוקדם יותר החודש גילי כהן דיווחה בכאן 11 כי יועצי התקשורת הפוליטיים והמשפחתיים של נתניהו, עופר גולן וגיא לוי, משתתפים בישיבות מערך ההסברה הלאומי על המלחמה ומעורבים בגיבוש וניהול אסטרטגיית ההסברה. לפי דיווחים שונים, גם איש התקשורת יעקב ברדוגו, מקורבו ושופרו של נתניהו, נצפה בלשכת ראש הממשלה בקריה כבר שלוש פעמים מאז תחילת המלחמה, וכן נועד עם ראש הסגל צחי ברוורמן ועם אוריך.

יונתן אוריך. ראובן קסטרו
מסתובב על מדי ב' למרות שלא גויס למילואים. יועץ נתניהו אוריך/ראובן קסטרו

אוריך, בן 34, הוא אחד המקורבים הותיקים והנאמנים באקווריום של נתניהו, ומלווה אותו עוד מבחירות 2015, אז החל את דרכו כיועץ ניו מדיה של מפלגת הליכוד. כיום, הוא דובר הליכוד ויועץ אסטרטגי לנתניהו שמועסק דרך המפלגה, ולא דרך משרד ראש הממשלה. אוריך ושני יועצים נוספים של נתניהו חשודים בהטרדת שלמה פילבר, עד מדינה בתיק 4000 ומנכ"ל משרד התקשורת לשעבר, במהלך בחירות 2019. פרקליטות המדינה הודיעה ביוני האחרון שתעמיד אותם לדין בכפוף לשימוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully