וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל הגדיל את היקף הכוחות בעזה; הרמטכ"ל ללוחמים: "זה יהיה תהליך ארוך"

עודכן לאחרונה: 29.10.2023 / 20:15

בשלב זה, פועל צה"ל בכמה כיוונים ברצועה וקרבות מתנהלים מול מחבלים - עשרות חוסלו. הלוי שוחח עם לוחמי תותחנים: "אנחנו במלחמה, אתם מבינים את זה מהיום הראשון", אמר, "אנחנו בשלב בו אנחנו פוגעים חזק באויב, אש שיריתם הביאה לכך שכשכוח שלנו הגיע - האויב היה פצוע"

בווידאו: הרמטכ"ל בשיחה עם לוחמות ולוחמי תותחנים/צילום: דובר צה"ל

צה"ל הגדיל את היקף הכוחות ברצועת עזה ופועל בה מכמה כיוונים, כך נמסר היום (ראשון). קרבות מתנהלים מול מחבלים, ועשרות חוסלו. מוקדם יותר היום, שוחח ראש המטה הכללי הרצי הלוי עם לוחמי תותחנים, טען כי המלחמה תכלול "תהליך ארוך", והוסיף: "קחו אוויר, אנחנו ננצח".

"אנחנו במלחמה - אתם מבינים את זה מהיום הראשון", טען הלוי בשיחה שקיים עם הלוחמים בשטח. "אנחנו עכשיו בשלב בו אנחנו פוגעים חזק באויב, גם בפנים, בכניסה לתוך רצועת עזה", אמר. עוד הוסיף כי "צה"ל ממוקד עכשיו רק בדבר אחד - ניצחון, פירוק חמאס, פגיעה בכמה שיותר מפקדים של האויב, כמה שיותר לוחמים של האויב, כמה שיותר תשתיות של האויב".

הצהרת הרמטכ״ל הרצי הלוי בנוגע לכניסה קרקעית לעזה. 28 באוקטובר 2023. דובר צה"ל
"קחו אוויר, אנחנו ננצח". הלוי/דובר צה"ל

"אש שאתם יריתם הביאה לכך שכשכוח שלנו הגיע האויב היה כבר חלקו הרוג, חלקו פצוע, חלקו לא מסוגל לתפקד, חלקו ברח וחלקו עוד שם - והכוחות עדיין נלחמים בהם. אני מאוד שמח לראות כאן לוחמות ולוחמים, מפקדות ומפקדים, אתם עושים עבודה יוצאת מן הכלל ואני מכין אתכם - יש לנו תהליך ארוך. אנחנו מתכוונים לטפל בחמאס באופן יסודי, אתם תעבדו מקצועי, קחו אוויר ואנחנו נעשה טוב, ננצח ונביא ביטחון למדינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully