וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחות החטופים זועקות: "היום זה אנחנו - מחר זה יכול להיות כל אחד אחר"

עודכן לאחרונה: 28.10.2023 / 14:27

ענבל צח, בת דודה של טל שוהם, שנחטף מבארי יחד עם אשתו עדי וילדיהם, מספרת: "זה שלושה שבועות שמרגישים כיום אחד ממש ארוך. מכניסים אוכל ומשאיות לעזה ואנחנו ולא יודעים אם למשפחות שלנו יש מה לאכול"

משפחות החטופים זועקות: היום זה אנחנו, מחר זה יכול להיות כל אחד אחר/טל שלו

ברקע ההכנות לכניסה של צה"ל אל תוך רצועת עזה - זעם גדול התעורר בקרב משפחות החטופים, שחוששים לגורל יקיריהן. במטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים התכנסו הבוקר (שבת) ברחבת מוזיאון תל אביב, בדרישה לפגוש באופן מיידי את ראש הממשלה נתניהו, שר הביטחון גלנט, ומזהירים - נפתח במחאה נרחבת ברחובות.

"זה שלושה שבועות שמרגישים כיום אחד ממש ארוך", מספרת לוואלה! ענבל צח, בת דודה של טל שוהם, שנחטף מבארי יחד עם אשתו עדי וילדיהם - נווה בן השמונה ויהל בת השלוש. בנוסף אליהם נחטפו עוד שלשוה בני משפחה - סבתא, דודה ובת דודה (בת 12). הסבא אבשלום נרצח, ואחות של הסבתא ובעלה נרצחו גם הם. בסך הכל 7 נחטפו ו-3 נרצחו.

הפגנה למען שחרור החטופים בקפלן בתל אביב, 27 באוקטובר 2023. דניאל יושע, אתר רשמי
הפגנה למען שחרור החטופים בקפלן בתל אביב, 27 באוקטובר 2023/אתר רשמי, דניאל יושע

"בסופו של דבר יש משפחה שלמה שבסך הכל באה לבקר את הסבתא בקיבוץ בארי ונחטפו מהמקום הבטוח מהבית והמיטה. אנחנו לא יודעים שום דבר וגילינו אתמול ביחד עם כולם את הכניסה הקרקעית ואנחנו פה בשביל שגלנט או נתניהו ידברו איתנו ויתנו לנו תשובות", מוסיפה ענבל צח בכאב. "מדובר באזרחים. ונכון יש חיילים ואנחנו מאחלים שכולם יבואו הביתה, אבל פה יש אזרחים ואנחנו מבקשים לקבל תשובות ושהצלב האדום יתחיל לספק לנו מידע כי אנחנו מכניסים אוכל ומשאיות ולא יודעים אם למשפחות שלנו יש אוכל. היום זה אנחנו ומחר זה יכול להיות כל אחד אחר. מצפים שתבואו ותתמכו בנו".

אורין זכריה, אמא של עדן זכריה שנחטפה ליד קיבוץ מפלסים, מספרת: "צריכים להבין שאנחנו בגיהנום כבר 22 יום. אני לא מתערבת מה צריך לעשות מבחינה צבאית, אבל כן יודעת שהמשפחות רוצות עסקה שתחזיר את השבויים הביתה. לא מבינה את ההתמהמהות. אין לנו זמן. אנחנו ממוקדי מטרה ולא מעניין אותנו כלום ושום דבר והמטרה היא להחזיר את החטופים הביתה. אני רוצה שיגידו לי מה הם עשו ב-22 יום כדי להחזיר את הבת שלי הביתה. מה עשיתם?".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הפגנת משפחות 224 החטופים ששבויים בידי החמאס, ת"א 06 באוקטובר 2023. ראובן קסטרו
הפגנת משפחות 224 החטופים ששבויים בידי החמאס, ת"א 06 באוקטובר 2023/ראובן קסטרו
משפחות החטופים זועקות: היום זה אנחנו, מחר זה יכול להיות כל אחד אחר. טל שלו
אמו של יונתן סמרנו (21) מתל אביב, שנחטף מפסטיבל "נובה"/טל שלו

אמו של יונתן סמרנו (21) מתל אביב, שנחטף מפסטיבל "נובה", מספרת בכאב: "פעולה קרקעית פחות מפחידה אותי ממה הם עושים לחטופים, אחרי שראינו את הזוועות ואיך שהם התנהגו לילדים קטנים, לתינוקות. אני 22 יום מנסה לדמיין אם מטפלים בבן שלי - אם הוא פצוע, אם הוא חי, אם הוא מת. זה החשש שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully