וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזה מנותקת כמעט לחלוטין מתקשורת ומאינטרנט: "לא ניתן לפנות פצועים"

עודכן לאחרונה: 28.10.2023 / 11:42

ראש ארגון הבריאות העולמי אמר כי לא ניתן ליצור קשר עם הצוותים ברצועה, על רקע הרחבת הפעילות הקרקעית של צה"ל: "פינוי חולים אינו אפשרי בנסיבות כאלה, וגם לא מציאת מחסה בטוח". כתב BBC תיאר את התקיפות האחרונות כמאסיביות ביותר שראה: "כאוס מוחלט"

צה"ל ושב"כ חיסלו את מפקד הכוח הימי של חטיבת עזה בארגון הטרור חמאס/דובר צה"ל

רצועת עזה נותרה הבוקר (שבת) מנותקת כמעט לחלוטין מחשמל, תקשורת ואינטרנט, עם הרחבת הפעולה הקרקעית של צה"ל נגד חמאס. ראש ארגון הבריאות העולמי, טדרוס אדהנום גברייסוס, אמר כי בשל הפסקת החשמל, "כמעט בלתי אפשרי" לאמבולנסים להגיע לפצועים בעזה.

"פינוי חולים אינו אפשרי בנסיבות כאלה, וגם לא מציאת מחסה בטוח", כתב בפוסט ב-X. לדבריו, ארגון הבריאות העולמי גם לא מצליח ליצור קשר עם הצוות ומתקני הבריאות שלו.

עשן מיתמר מרצועת עזה בעקבות התקיפות של צה"ל, 28 באוקטובר 2023. רויטרס
עשן מיתמר מרצועת עזה בעקבות התקיפות של צה"ל, 28 באוקטובר 2023/רויטרס

החרפת המצב ההומניטרי בעזה בעקבות המלחמה שמנהל חמאס בתגובה למעשי הטבח ביישובי הנגב המערבי לפני שלושה שבועות זכתה לביקורת בינלאומית קשה, בעוד שבישראל מאשימים את המבקרים שלה בצביעות ובעמידה לצד הטרור. אתמול העבירה העצרת הכללית ברוב גדול החלטה הקוראת להפסקת אש מידית, מבלי להעביר ביקורת ישירה על חמאס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
תקיפות צה״ל. ברצועת עזה 27 באוקטובר 2023. רויטרס
תקיפות צה״ל. ברצועת עזה 27 באוקטובר 2023/רויטרס

רושדי אבו לוף, כתב רשת BBC הנמצא בחאן יונס שבדרום הרצועה, אמר כי ההפצצות של צה"ל בצפון הרצועה ביממה החולפת היו הנרחבות ביותר שראה מעודו. לדבריו, להבות אדירות נראו בשמיים, מה שהצביע על כך שצה"ל עשה שימוש בפצצות מסוגים שונים.

"הייתה פאניקה בכל מקום, אפילו כאן בחאן יונס, שם ההפצצות פחותות, כי אנשים מנסים להגיע לבני משפחה באזורים אחרים כדי לבדוק שהם בטוחים, אבל הטלפונים נותקו", תיאר. "זה כאוס מוחלט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully